Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

7 sidor V  « < 5 6 7  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Följande fel uppstod:
          *Stintan*
          Inlägg 04-05-2011, 22:04
          Länk hit: #121

Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem nr: 6 301

CITAT (netha @ 04-05-2011, 22:55) *
          Fyra ggr har jag under den korta stund jag varit här ... fått logga in igen. thumbdown.gif
          Forumets skötsel är under all kritik. Man får nog leta länge för att hitta ett slikt illa skött!

Japp ... jag vet ... rensa cookies ... rätt adress osv ... är ingen nybörjare som behöver pekpinnar.

Men då kan du säkert fixa till din dator så att det fungerar eftersom det problemet inte har med forumets skötsel att göra.

--------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson

Citera
          netha
          Inlägg 04-05-2011, 22:10
          Länk hit: #122

Gäster

CITAT (*Stintan* @ 04-05-2011, 23:04) *
          Men då kan du säkert fixa till din dator så att det fungerar eftersom det problemet inte har med forumets skötsel att göra.

Nix! Det har inget med mina datorer att göra! Inte heller med barnens som är med eller en del av grannarnas.
          Tro inte alltid att du vet bäst ... det är inte till din fördel.

Citera
          gnon49
          Inlägg 04-05-2011, 22:32
          Länk hit: #123

Medlem
          Antal inlägg: 4 721
          Medlem nr: 17 660

Ingen dator är den andra lik. För mig fungerar Opera o Firefox snabbt o bra med IE strular mest hela tiden och är otroligt seg. Hos andra kan det vara tvärtom.
          Men fungerar forumet som det skall för det stora flertalet, så ligger felet knappast där. Då skulle ju alla ha problem.

--------------------
          Odlar i zon 2-3 utanför Uddevalla

Den bästa huvudkudden har ett positivt innehåll.

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 04-05-2011, 23:06
          Länk hit: #124

Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem nr: 6 301

CITAT (netha @ 04-05-2011, 23:10) *
          Nix! Det har inget med mina datorer att göra! Inte heller med barnens som är med eller en del av grannarnas.
          Tro inte alltid att du vet bäst ... det är inte till din fördel.

Jag är inte ute efter att vinna fördelar och har aldrig trott att jag vet bäst utan har försökt att efter förmåga hjälpa till att komma på vad det kan bero på att det strular för en del. Om felet låg hos Odla så skulle alla ha samma problem men så är det ju inte utan flera har fått det att fungera efter åtgärd i sin egen dator och andra har inte haft några problem överhuvudtaget. Det finns mycket i datorerna som kan spela in även om du vägrar tro det.

--------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson

Citera
          Myosotis
          Inlägg 05-05-2011, 05:54
          Länk hit: #125

Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem nr: 12 674

CITAT (ryss_бори @ 04-05-2011, 22:37) *
          Ja, jag vill kunna läsa utan att logga in. Sen tar det betydligt längre än så, eftersom jag måste besöka en annan hemsida för att kunna använda de kyrilliska alfabetet till mitt användarnamn...

Det måste väl gå att kopiera in användarnamnet med ctrl-v? Du kan spara det i t.ex. word.

Man kan ju hoppas att det blir bättre än det är nu, att de jobbar på det... (inte så realistiskt kanske) Jag skulle tycka det var synd om du försvann från odla. kompiskram.gif

--------------------
          Det ska gå.

Citera
          Meriona
          Inlägg 05-05-2011, 08:41
          Länk hit: #126

Gäster

Herrejösses det är inte klokt! Jag var fortfarande inloggad nu när jag kom till jobbet!
          Stintan, du är värd en thanks.gif kompiskram.gif

Citera
          Myosotis
          Inlägg 05-05-2011, 10:12
          Länk hit: #127

Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem nr: 12 674

CITAT (Ingemar @ 04-05-2011, 12:20) *
          Om du är inloggad i forumet kommer du direkt till rätt inlägg vid en sökning på Google.

NEJ! Fel. Jag är inloggad, gör en sökning på google, klickar på odlalänken som kommer upp och möts av "du måste logga in".

Och, ännu värre:

Läste en gammal tråd om mistelsådd som jag hade hittat med sökfunktionen. I den tråden fanns en länk till en annan tråd i forumet. När jag klickar på den krävs också inloggning!! duh.gif duh.gif duh.gif Klickar jag däremot på inloggningssidan som kommer upp på "Trädgårdsforumet", kommer jag till forumets startsida och - hokuspokus - är fortfarande inloggad! Och hur ska jag nu hitta den där tråden det länkades till i den andra gamla tråden när jag inte ens vet vad den heter, kan ni tala om det för mig?! ranting.gif

Om jag googlar på sparris och kommer till en odlalänk (dvs inte forumet utan odlingsråd) leder det bara till en tom vit sida. Jag kan sedan forumet gjordes om inte komma åt startsidan, kontakt&info osv. Jag vet inte hur många gånger jag har sagt det, men får jag någon hjälp? ranting.gif

Eftersom jag inte tror att admin läser denna tråden längre, kopierar jag in allt i "Förslag om förbättringar" under Support också, inte för att det gör någon nytta men...

thumbdown.gif thumbdown.gif thumbdown.gif

--------------------
          Det ska gå.

Citera
          Gossen Ruda
          Inlägg 05-05-2011, 11:06
          Länk hit: #128

Medlem
          Antal inlägg: 23 957
          Medlem nr: 296

Nu har jag gjort allt man skall göra, rätt adress och raderat cookies mm och när jag kollar ligger det en cookie från Odla i tempfilerna men ändå behöver jag logga in.

--------------------
          Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです

Straight for ever. Cogito, ergo sum.

Citera
          pejori
          Inlägg 06-05-2011, 08:05
          Länk hit: #129

Medlem
          Antal inlägg: 19 528
          Medlem nr: 2 682

CITAT (*Stintan* @ 05-05-2011, 00:06) *
          Jag är inte ute efter att vinna fördelar och har aldrig trott att jag vet bäst utan har försökt att efter förmåga hjälpa till att komma på vad det kan bero på att det strular för en del. Om felet låg hos Odla så skulle alla ha samma problem men så är det ju inte utan flera har fått det att fungera efter åtgärd i sin egen dator och andra har inte haft några problem överhuvudtaget. Det finns mycket i datorerna som kan spela in även om du vägrar tro det.

Jag är åtminstonde tacksam för råden. tummenupp.gif
          Hade aktiverat "ta bort cookies när datorn stängs" så när jag tog bort det, fungerade inloggningen. thanks.gif

--------------------
          Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare.
          Bor i zon 2

Citera
          Fjortispower
          Inlägg 06-05-2011, 15:19
          Länk hit: #130

Medlem
          Antal inlägg: 712
          Medlem nr: 34 377

Jag beklagar om jag inte läst tråden noggrant. Men hallå, det finns fortfarande gäster på forumet! Hur kan det vara så? confused.gif

--------------------
          Även ett rosa monster kan ha gröna fingrar!

Citera

7 sidor V  « < 5 6 7
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 05-10-2026, 14:54

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon