Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Mina gamla trädgårdsanteckningar, Drömmar, ideer besvikelser och glädjeämnen
          merlin68
          Inlägg 28-05-2011, 19:12
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem nr: 28 369

Tittade idag igenom mina gamla trädgårdsanteckningar. Började skriva trädgårdsdagbok 2005. Då hade vi bott i vårt hus i två år. De första två åren stammade jag upp befintliga barrträd, tog bort ett morellträd som var angripen av grentorka och iaktog vad som kom upp på vårarna. 2005 var det dags att göra lite ändringar, anlägga frukt och bärbuskar, köksland, växthus en liten damm osv. Det är jätterolig att lasa dessa anteckningar, jämföra hur det ser ut idag och hur tankegångarna ändrades allt eftersom åren har gått. Vissa ideer har förkastats eller inte fungerat, andra har ännu inte förverkligats och vissa saker har fungerat jättebra. Hur är det med er andra odlaiter? Skriver ni ner era tankar och ideer och listor över era växter? Har ni drömmar kvar eller är ni nöjda som det är?

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 20-07-2025, 17:11

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon