Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Isolering/Bubbelplast
          Ingela_67
          Inlägg 26-02-2004, 12:00
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 185
          Medlem nr: 2 888

Hejsan,
          Jag är ny inom det här med växthus. Har ett eget hemmabygge på ca 15 kvm som är gjort av gamla fönster. Till saken hör att jag bor i zon 5 och behöver som ni kanske förstår isolera växthuset för att så tidigt som möjligt få ut mina sådder.

Men nu står jag här med "tummen mitt i handen": hur i allsin dar ska jag fästa bubbelplasten? Enligt Willab trädgård kan man i deras växthus fästa dem i aluminiumprofilerna med speciella hållare, men det funkar ju inte hos mig. wacko.gif

Och vad tror ni, är det bättre att dela av växthuset i hälften för att få mindre yta eller? wink.gif

Skulle även behöva tips på extra uppvärmningsalternativ i stället för växthusfläkt..för den slukar enormt med ström och jag tror inte heller den orkar värma upp hela mitt växthus när termometern kryper nedanför -15.

Tack på förhand, Ingela.

--------------------
          " För en myra är daggen som en översvämning."

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 03-08-2025, 00:53

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon