Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Lite mer trådkonst till trädgården!, Ett hjärta och en tupp...
          Irene_L
          Inlägg 11-08-2011, 18:56
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 4 111
          Medlem nr: 5 006

Nu har jag gjort lite mer trådkonst till trädgården. Ett hjärta av järntråd som man kan ha i trädgården:

Bifogad fil  st_ltr_dhj_rta_rabatt_sk_rpa_ram.jpg ( 265.5k ) Antal nedladdningar: 24

Det var lite svårt att se hur den såg ut i rabatten så jag ställde den vid altanstaketet medan jag tog kort:

Bifogad fil  st_ltr_dhj_rta_ram.jpg ( 174.57k ) Antal nedladdningar: 24

Av järntråd blev det också en tupp till hammockklätterställningen:

Bifogad fil  st_ltr_dtupp_ram.jpg ( 331.4k ) Antal nedladdningar: 27

Innan jag satte upp den ställde jag den vid husväggen och tog kort på den:

Bifogad fil  st_ltr_dstupp_collage_namn.jpg ( 193.77k ) Antal nedladdningar: 30

Järntrådstuppen fick pärlor i stjärtfjädrarna. Dom pärlorna kom från ett gammalt halsband som jag köpt för en billig peng på en secondhand butik. Tuppen satte jag sen fast på en sån där grön pinne som man stöder kompostnät med men den gröna plasten tog jag först bort. Pinnen är av järn så sedan kommer allt bli rostigt och fint.

--------------------
          Irene sår och odlar i zon 3

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 28-07-2025, 13:29

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon