Medlem
Antal inlägg: 22 484
Medlem nr: 6 301
Man kan på ett enklare sätt inaktivera sitt konto (nånstans i sekretessinställningarna) och gör man det så tas man omedelbart bort från facebook.
Så här står det:
Hur tar jag bort mitt konto permanent?
Om du inaktiverar ditt konto från sidan Kontoinställningar försvinner din profil och all information som är associerad med den från Facebook omedelbart. Ingen på Facebook kommer att kunna söka efter dig eller hitta din information.
Om du vill komma tillbaka till Facebook någon gång så sparar vi din profilinformation (vänner, foton, intressen, mm.) så att ditt konto ser ut precis som det gjorde när du lämnade. Många användare inaktiverar sina konton temporärt av olika orsaker och förväntar sig att deras profiler ska finnas kvar när de återupptar tjänsten.
Om du inte tror att du kommer att använda Facebook igen och vill att ditt konto ska tas bort bör du komma ihåg att du inte kan aktivera kontot igen eller hämta något av det innehåll eller den information som du har lagt till. Om du vill att ditt konto ska tas bort permanent utan möjlighet att återställa det loggar du in på ditt konto och skickar sedan din begäran här.
Redigerat av *Stintan*: 01-09-2011, 08:19
--------------------
Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3 Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
Medlem
Antal inlägg: 5 158
Medlem nr: 21 199
CITAT (xlxl67 @ 02-09-2011, 10:44)
Är inne på Facebook men hur söker jag efter grupper? Att allt ska vaså besvärligt
Bara skriv in vad du letar efter där uppe i sökfältet, sen klicka på fler resultat så kommer det upp till vänster grupper och sidor och personer och massa annat, bara klicka på grupper. =)
Medlem
Antal inlägg: 1 870
Medlem nr: 25 446
Jag klickar på grupper till vänster. I facebook-raden finns en ruta där skriver jag växter. Då kommer: Växter Intressen 381 personer gillar detta. Visa fler resultat för växter.
Klickar på "Visa fler resultat för växter" och då kommer inget mer upp alls?!?!
Medlem
Antal inlägg: 22 484
Medlem nr: 6 301
CITAT (xlxl67 @ 02-09-2011, 12:10)
Jag klickar på grupper till vänster. I facebook-raden finns en ruta där skriver jag växter. Då kommer: Växter Intressen 381 personer gillar detta. Visa fler resultat för växter.
Klickar på "Visa fler resultat för växter" och då kommer inget mer upp alls?!?!
Tack för svar men detta är helt otroligt! :/
Det kanske är något med dina inställningar som gör att det blir så. Jag får samma resultat som skånepåg.
--------------------
Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3 Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson