http://blogg.expressen.se/delta_demon/entr...id=23529Hittade idag detta på en blogg,jag tror inte att det är ett kristet blog!?
Saken är i alla fall den att jag INTE skulle vilja träffa demoner,onda andar eller satan själv!!!
Jag blir rädd bara jag tänker på detta!
Min bror som bor i Finland har haft besök av den onde själv och hans lille son såg till och med den onde,jag ryser bara jag tänker på detta!
Det vore intressant att vi kunde disdutera detta,och det UTAN att förlöjliga varandra! För då finns risken att ingen vågar berätta om sinma erfarenheter om någon har haft sådana!
Om demoner del 1
Jasså du trodde/tror inte de finns?
Vi är många tusen i Sverige som vet att demoner finns, men nu skriver jag för dej som inte vet.
Det finns två världar.
Den andliga
Den materiella
-----------------------------------------------------------
I den andliga världen finns det andliga personer vi kallar Gud, änglar/budbärare
I den andliga världen finns det andra andliga personer/andar, som också kallas demoner eller onda andar.
Genom egna erfarenheter så har många människor fått veta en del om dem, av dem.
---------------------------------------------------------------
Du har kanske tänkt att det är märkligt att så många människor säjer att de hört röster som talar i deras huvuden och ofta säjer att de ska döda någon.
Människorna är inte tokiga i sej - men de blir/känner sej sjuka/tokiga och i desperation gör de till slut det demonerna säjer: "Ta en kniv och döda det där barnet? "Ta en kniv och döda Anna Lindh!" "Ta en påk och slå ihjäl folk!"
---------------------------------------------------
Till Ted Gärdestad, som de mobbade under så många år, sa de bl a: "Kasta dej framför tåget!"
Det sorgliga är, att eftersom Ted inte fick komma till en person med demonerfarenhet som kunde ha förklarat för honom vad det var frågan om, och sedan kunnat hjälpt honom att bli av med demonrösterna - så fick Ted kämpa själv och orkade till slut inte längre!
---------------------------------------------------
En av orsakerna till att människor kan höra röster, är att de håller på med andliga, ockulta läror.
Demonerna älskar det. Deras specialitet.
(Ted var med i Baghwan-sekten).
-------------------------------------------------------------------------
Det är demoner som talar inne i huvudet - de har tagit sej förbi/igenom det medfödda skyddsfilter=auran, vi är födda med.
Vad gör då att auran öppnar sej, så människor får in demoner i sej?
-------------------------------------------------------------------------
ORSAKER TILL ATT DEMONER KAN KOMMA IN I EN MÄNNISKA
Barn/ungdomar/vuxna som utsätts för CHOCKER av olika slag:
- STOR SKRÄCK....ex bli inlåst, sexuella övergrepp, övergiven,
misshandlad...
- STARKT HAT
- STOR BITTERHET
- OFÖRLÅTENHET
- DJUP SORG....ex närstående dör, skilsmässa...
------------------------------------------------------------------------
AURAN ÖPPNAS OCKSÅ VID:
- medvetslöshet
- under hypnos
- viss meditation, som är ämnad att öppna upp för kontakt med den andliga världen
- knarkanvändning
- alkoholmedvetslöshet
- vissa mediciner; lugnade och sövande
- och när man öppnar sej; ex i en sexualakt eller har annan intim känslomässig närhet, med en annan människa som har onda andar i sin närhet eller i sej.
Annan intim relation där man slappnar av och tar emot från en annan person: massage, akupunktur, kroppsterapier där teraputen är ockult involverad, ockult musik....
-----------------------------------------------------------------------
Skrivet av dart den 7 apr 14:30 | Anmäl
Kommentarer
Inlägget har 4 kommentarer
Demoner finns. Anmäl
Jag vet...har själv sett demoner och det är en total skräck upplevelse. Hat hållt på med det ena och det andra...Anden i glaset, tarot, varit satanist och läst bitar ur svarta bibeln. Hade tänkt bli en Wicca...men satan själv såg till att jag fick total panik. Hade ändå som barn läst Bibeln och inerst inne så älskade jag ändå Jesus. Synerna jag har haft och allt som jag upplevde gjorde att jag blev pånyttfödd som Kristen igen. Jag vill inte ha nått med demoner eller satan att gör. Jesus är min vägledare nu och för alltid.
Skriven av Maggan807 den 1 maj 22:14
Forts följer? Anmäl
Kommer du att skriva Om demoner del 2? Nog för att jag vet en del om demoner, men vill ändå veta det du vet.
Skriven av Maggan807 den 1 maj 22:17
Ang om orsak Anmäl
Jag har drabbats av lite allt möjlig. som..Sexuellt övergrepp när jag var 6år, har känt mig övergiven trotts att man har bott med båda föräldrarna och syskonen. Blivit inlåst, misshandlad och våldtagen. hållt på med droger, druckit för mycket alkohol, och haft mycket negativa känslor som hat, bitterhet, varit oerhört cynisk. Fast att jag är kristen idagens läge, så kommer jag på mig själv att jag har fortfarande bittra tankar, inte riktigt kunna förlåta den smärta andra har förorsakat mig...men jag kämpar stenhårt att försöka förlåta. Djup sorg har jag efter min mamma dog 1feb förra året.
Skriven av Maggan807 den 1 maj 22:33
Hej Maggan Anmäl
Det du har varit med om är väldigt starka saker - både på själsliga smärtsidan och satanistsidan. Du får gärna berätta om dina demoniska upplevelser här. Dela gärna upp dina upplevelser i olika inlägg. Om du inte vill öppna en egen blogg, förstås!!!! Då kan jag(m fl) göra kommentarer hos dej. DET ÄR MÅNGA, MÅNGA som behöver höra om denne andliga onda verklighet, så de kan förstå vad de råkat ut för. FOLK MÅSTE FÅ UPP ÖGONEN FÖR DENNA VERKLIGHET. SJUKVÅRDEN I DET HÄR LANDET FATTAR ABSOLUT INGENTING OM DEN HÄR SORTENS SJUKDOMAR. För oftast sätter sej demoner i själen och orsakar enorma smärtor. Ssom psykvården tror bara är hjärnans sjukdomar. Att *höra röster* borde vara en väckarklocka för alla, att här är det nu andliga varelser som talar inne i en människas huvud - och då KAN MAN INTE BARA PROPPA PERSONEN FULL MED TUNG MEDICIN. Personen behöver få veta att den rört sej inne på den Ondes område och har prylar som tillhör den Onde och sedan försvinner rösterna/demoinerna när personen gjort upp med det ockulta. Sen finns det vissa demoner som sitter *fast* hårdare än andra och det måste jag nog ta upp för sej i en blogg.
Skriven av dart den 2 maj 10:12
Redigerat av silos: 13-09-2011, 12:06