Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

2 sidor V  < 1 2  
          Skriv svarNytt inlägg
          > FÖRLÅT
          KatteLatte
          Inlägg 23-09-2011, 12:28
          Länk hit: #21

Medlem
          Antal inlägg: 260
          Medlem nr: 21 768

Vet du, silos jag tycker den här tråden inte borde behöva heta "Förlåt" utan "silos alldeles egen tråd". Skriv om vad du vill på den här och så har vi dig kvar i de andra trådarna om de grejorna som dom trådarna handlar om. För du verkar vara en ibland litet märklig men ändå väldigt trevlig prick. smiley_small_hug.gif

Citera
          silos
          Inlägg 23-09-2011, 12:30
          Länk hit: #22

Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem nr: 6 292

CITAT (KatteLatte @ 23-09-2011, 13:28) *
          Vet du, silos jag tycker den här tråden inte borde behöva heta "Förlåt" utan "silos alldeles egen tråd". Skriv om vad du vill på den här och så har vi dig kvar i de andra trådarna om de grejorna som dom trådarna handlar om. För du verkar vara en ibland litet märklig men ändå väldigt trevlig prick. smiley_small_hug.gif

Tack! smiley_small_hug.gif
          Jag tänkte det men vågade faktiskt inte starta en tråd efter alla mina trådar under det senaste tiden!

Citera
          Rihane
          Inlägg 23-09-2011, 13:30
          Länk hit: #23

Gäster

Var lite tolerant mot oss här, vi är inte mer än människor och du kräver ibland kanske mer uppmärksamhet än vi orkar med alla gånger och ibland finns inte alltid avlösare att tillgå när dom ordinarie tappat sugen.
          Fast jag kollade igår och då var bara den här med som tåt i listan som nya inlägg. Dom verkliga spammingproffsen kan ju kläcka ur sig mängder av inlägg och du är ju inte ens i närheten.

Du har väl en familj vad jag förstått som håller kontakt med dig, som känner till hur du mår och så. Uttryckte en oro en gång för att du kanske hade flippat ut, men när jag gjorde det tänkte jag inte på din familj och att du förmodligen har bättre koll än många andra. Det är ibland läskigt att se någon som du om man inte är säker på att allt är okej.

Ber om ursäkt om du känner att jag har dumförklarat dig. Dig har jag bedömt uteslutande efter att jag tror på dig när du säger att du inte hyser agg mot någon för det som hände innan du åkte in på sjukhus. Du skrev det förra året och jag trodde på dig, tycker den egenskapen hos dig tyder på inre styrka.

Citera
          silos
          Inlägg 23-09-2011, 13:59
          Länk hit: #24

Medlem

CITAT (Rihane @ 23-09-2011, 14:30) *
          Var lite tolerant mot oss här, vi är inte mer än människor och du kräver ibland kanske mer uppmärksamhet än vi orkar med alla gånger och ibland finns inte alltid avlösare att tillgå när dom ordinarie tappat sugen.
          Fast jag kollade igår och då var bara den här med som tåt i listan som nya inlägg. Dom verkliga spammingproffsen kan ju kläcka ur sig mängder av inlägg och du är ju inte ens i närheten.

Du har väl en familj vad jag förstått som håller kontakt med dig, som känner till hur du mår och så. Uttryckte en oro en gång för att du kanske hade flippat ut, men när jag gjorde det tänkte jag inte på din familj och att du förmodligen har bättre koll än många andra. Det är ibland läskigt att se någon som du om man inte är säker på att allt är okej.

Ber om ursäkt om du känner att jag har dumförklarat dig. Dig har jag bedömt uteslutande efter att jag tror på dig när du säger att du inte hyser agg mot någon för det som hände innan du åkte in på sjukhus. Du skrev det förra året och jag trodde på dig, tycker den egenskapen hos dig tyder på inre styrka.

Jag är tolerant och jag förstår att medlemmar kan bli trötta på mina många trådar!
          Jag har fyra fantastiska vuxna barn och vi har kontakt dagligen och så har jag tre ljuvliga barnbarn.
          Mina barn känner mig mycket väl och de har ingen anledning att känna oro för mig eftersom mitt liv lunka på som vanligt:hundar,ungar,konst,internett,men grannar eller andra vuxna har jag ingen lust att umgås med.Här är de vuxna som jag vill "prata" med och de räcker mer än väl!Jag är på det viset lite av en "eremit och de är endast mina barn med familjer som är välkomna till min lilla lya!

Jag tror inte att du har dumförklarat mig!

Och jag hyser ingen som helst agg mot en enda här,varför skulle jag göra det!?!Jag gillar er allihoppa oavsätt hur ni är här på Odla.nu.

Jag förståratt det kan vara läskigt med en människa som jag,eftersom jag inte passa i de "normala"facken i samhället....
          Men det viktigast är ändå att jag själv trivs med mitt liv med sina upp och ner stunder och att jag inte skadar mina medmänniskor!

Det är lite roligt att se att det ofta är anonyma medlemmar som läser i mina trådar! biggrin.gif

Citera
          silos
          Inlägg 10-01-2012, 14:42
          Länk hit: #25

Medlem

Så där,jag har inte längre skrivit några tokigheter! biggrin.gif

Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 10-01-2012, 14:52
          Länk hit: #26

Gäster

Känner med dig, silos,
          Det är inte lätt att vara alla till lags och veta vad som missuppfattas eller att man blir förföljd av struntsaker som någon inte vill se...... tummenupp.gif
          Vore enklare att inte bry sig om det som inte faller någon på läppen än att börja dra i det...... jag vet att det finns också känsliga människor som inte kan låta bli att bli ledsna av sånt ...... smiley_small_hug.gif det vet vi båda om, men även vi får finnas till i den mån vi själva vill ....... kompiskram.gif

Citera
          silos
          Inlägg 09-07-2012, 08:53
          Länk hit: #27

Medlem

CITAT (silos @ 23-09-2011, 11:05) *
          HEJ OCH HO wub.gif yaay.gif rose.gif
          Denna tråd skall bli min egen evighets tråd...så länge som hängslerna håller eller så länge som Jaakko dansar! biggrin.gif Och för närvarande håller hängslerna och Jaakko dansar tango! bravo.gif

Det var meningen att jag skulle till skogen med mina vovsingar,men tyvärr sa ryggen min ifrån efter turen till stan sad.gif Sonen har dock lovat att göra det istället!Han är mycket snäll min son! wub.gif

Det är ju riktigt roligt att läsa gamla trådar!
          Ha ha...jag mäste ju fortsätta med min evighetstråd! yahoo.gif

Idag dansar jag en himmelsk vals och är så glad så glad! biggrin.gif

Citera
          Motti
          Inlägg 13-07-2012, 23:26
          Länk hit: #28

Medlem
          Antal inlägg: 10 802
          Medlem nr: 16 563

Man ska aldrig be om förlåtelse för vem man är Silos och man ska inte krypa för andra wub.gif man har rätt till sin personlighet den blev man född med .

Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 14-07-2012, 09:30
          Länk hit: #29

Gäster

Motti,

Håller med dig helt. Man ska inte bli föromjukad det som hänt i det förflutna. Ingen vet ju vad som har hänt irl för personer i fråga. Det kan finnas orsaker som man inte vet om.
          Jag skrev i någon tråd om just detta när en person ville trycka mig på knä och erkänna något.......
          Det liknar ju som man har piskan i beredskap att kunna slå........ Det kan ju finnas så aggressiva personer, men vi har en dag i sänder ock att tänka sig för i framtiden för att undvika. "små hitlertyper"

Det är väl inte en biktstol gömt någonstans?
          Tac Motti, jag beundrar ditt mod!

Citera
          silos
          Inlägg 17-07-2012, 11:26
          Länk hit: #30

Medlem

CITAT (Ugglemormor @ 14-07-2012, 10:30) *
          Motti,

Håller med dig helt. Man ska inte bli föromjukad det som hänt i det förflutna. Ingen vet ju vad som har hänt irl för personer i fråga. Det kan finnas orsaker som man inte vet om.
          Jag skrev i någon tråd om just detta när en person ville trycka mig på knä och erkänna något.......
          Det liknar ju som man har piskan i beredskap att kunna slå........ Det kan ju finnas så aggressiva personer, men vi har en dag i sänder ock att tänka sig för i framtiden för att undvika. "små hitlertyper"

Det är väl inte en biktstol gömt någonstans?
          Tac Motti, jag beundrar ditt mod!

För mig gäller det att acceptera och respektera alla människor,utan några som helst pekpinnar och den enda som jag kan ändra på är ju mig själv!

Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 17-07-2012, 18:30
          Länk hit: #31

Gäster

Silos,

Man kan ju endast ändra på sig själv, det vet man ju..... smiley_small_hug.gif

Frågan är att inte helt utplåna sitt speciella personlighet för att det ska passa alla, det är en omöjlighet, men om man är lyhörd så tar man åt det man kan och resten låter man bli.....
          Man måste vara rätt så stark och säker på sig själv när man bemöter andra som inte vill en så väl....det är ju endast en själv som känner sig själv bäst.... tummenupp.gif

Citera

2 sidor V  < 1 2
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 02-09-2025, 02:06

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon