Medlem
Antal inlägg: 8 521
Medlem nr: 20 608
Sådär ja!
Nu ligger kuvertet i brevlådan! Kunde inte skicka det igår för då var jag hemma med trilskandes bihålor fårn en två veckor gammal förkylning. Suck. Överlever väl det med.
I alla fall! Monica, du borde ha kuvertet imorgon! Hoppas du hittar något som passar!
Medlem
Antal inlägg: 158
Medlem nr: 74 915
Hej, jag tror jag står på tur att få kuväret hem men det lyser med sin frånvaro. Har brevbärarna jullov lika länge som mina söner tro. Jag längtar och väntar....
Medlem
Men idag kom det efterlängtade frökuväret i allafall och jag har postat det samma dag, dvs idag med posttömning 18:00. Så nu Misty ska det strax vara på väg och framme hos dig imorgon Tisdag 10/1 eller Onsdag 11/1. Hoppas du hittar några trevliga sorter du gillar.
(jag läste nyss en blomsterblogg där det stog att personen skulle se efter vad hon behövde i fröväg... Om man kunde vara så förnuftig. Jag köper, snor och byter för att jag VILL HA!)
Medlem
Misty! Har frökuväret anlänt till din brevlåda än? Jag blir lite orolig när jag var den som postade det sist. Skriv gärna en rad så jag kan känna mig lugn.