Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Dessa *(¤!"= nätpirater.
          Gossen Ruda
          Inlägg 03-01-2012, 18:44
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 23 957
          Medlem nr: 296

Alltså Google mm. Jag har redan ett YouTubekonto men där visar jag bara tågvideor. Nu tänkte jag lägga upp ett nytt konto för naturvideor men fick givetvis problem pga att Google har köpt YouTube, eller tvärtom. Trots att jag inte loggat in på G. fick jag ändå automatiskt också ett konto där med en gmail när jag skapade ett konto på YouTube. Jag vill inte ha det så, jag har flera telia-adresser och kan dessutom skapa hur många som helst på min hemsida. Men det gick inte att ändra, jag var fast. Enda möjligheten var att stänga båda kontona, se till att vara urloggad på G. och sen skapa ett nytt konto. Då gick det äntligen bra. Nu håller jag på att ladda upp en film om lärkträdskapningen som blir klar nån gång. Nästan 2 Gb. biggrin.gif Alla dessa gratisnätföretag försöker på alla sätt att ta kontroll över användarna.

--------------------
          Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです

Straight for ever. Cogito, ergo sum.

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 03-09-2025, 19:19

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon