Om man verkligen bara kunde, åtminstone bara en minut, dra tillbaka tiden. Om man bara hade en enda livlina i livet, att ta tillbaka tiden, så skulle allt vara så mycket bättre.
Jag orkar inte förklara hur, för jag kommer gråta bara jag berättar. Men det var i alla fall en olyckshändelse, och inget som skulle få hända!

Men i dag rakade jag av mig håret. Jag bokstavligt talat gjorde det. Jag är i chock. Det är en traumatiskt upplevelse. Jag är "snaggad" just nu. Och mitt långa hår som var mitt allt.
Jag kan inte känna igen personen som stirrar på mig i spegeln. Jag känner mig våldtagen av hon som är på andra sidan spegeln. Och jag som skulle öva på att flirta med killar som nyårslöfte, bara för att hitta min drömprins. Ja, jag säger bara att någon måste stämpla en lycka till- text mitt på min panna.
För nu går jag i dvala. Mig kommer ingen att se på ett bra. Möjligtvis med löshår (tur att det finns!!), men jag får tacka slumpen att jag har kraftigt hår som växer fort, så till vår borde mitt hår vara någorlunda återställt i alla fall.
Jag är 100% seriös!