Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

14 sidor V  « < 5 6 7 8 9 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > GLADTRÅD 2012
          Tikka
          Inlägg 11-06-2012, 17:15
          Länk hit: #121

Medlem
          Antal inlägg: 1 988
          Medlem nr: 497

Glad att jag blivit utlånad till en annan avdelning på jobbet o helt plötsligt har jag lugn o ro runt mig, bra arbetsuppgifter o glada kollegor som uppskattar mig smile.gif

--------------------
          Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det.
          Källa: Nalle Puh - A.A. Milne.

Citera
          xlxl67
          Inlägg 11-06-2012, 18:14
          Länk hit: #122

Medlem
          Antal inlägg: 1 870
          Medlem nr: 25 446

Underbart att höra! smile.gif
          Tänk vad viktigt det är att man har det ok på jobbet då man lägger den bästa tiden på dagen varje dag på arbetet... Nej inför 6 timmar snart... Samt trivselförsäkring...wink.gif

Citera
          Tikka
          Inlägg 11-06-2012, 20:17
          Länk hit: #123

Medlem

Ja va bra förslag xlxl biggrin.gif

--------------------

Citera
          Biggan_
          Inlägg 11-06-2012, 20:54
          Länk hit: #124

Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem nr: 5 447

CITAT (omk @ 08-06-2012, 23:41) *
          Oiiiihh !! yahoo.gif Jag har påbörjat min semester sen 4,5 timma !! biggrin.gif

Så skönt omk! Ha det så gott! kompiskram.gif

--------------------
          Biggan
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

Citera
          Myosotis
          Inlägg 12-06-2012, 00:19
          Länk hit: #125

Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem nr: 12 674

Mina kycklingar kläcks! wub.gif

--------------------
          Det ska gå.

Citera
          Klint
          Inlägg 12-06-2012, 00:22
          Länk hit: #126

Medlem
          Antal inlägg: 4 467
          Medlem nr: 18 069

yaay.gif GRATTIS! blomma.gif

--------------------
          Blåklint

Titta gärna in på bygg,

http://forum.odla.nu/index.php?showtopic=104592&st=60

Citera
          Myosotis
          Inlägg 12-06-2012, 00:34
          Länk hit: #127

Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem nr: 12 674

Tack smile.gif Det kommer bilder sen i hönstråden.

--------------------
          Det ska gå.

Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 14-06-2012, 16:48
          Länk hit: #128

Gäster

Det känns som man fått "sommarlov" från träning, helt härligt trots att inte fått besked fr. Min läkare än.
          Just de senaste dagarna har dock stressen lättat och jag kommit igång med skriveriet. Skulle nog tacka fotbollen för det? På med lurar och bara skriva....... Vad glad man blir av det hela och har fixat backupp så att jag kan spara det tryggt.
          Helt underbart och precis lagom blev det i trädgården också och nu är även segelbåten vid kajen...... Vilken lycka att följa med när det börjar bli lite bättre väder och det mesta börjar blomma.. wub.gif wub.gif ...
          Glädjen att ha vid sängbordet den första vita rosenknoppen...... smiley_small_hug.gif

Redigerat av Ugglemormor: 14-06-2012, 16:50

Citera
          merlin68
          Inlägg 14-06-2012, 18:26
          Länk hit: #129

Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem nr: 28 369

CITAT (Ugglemormor @ 14-06-2012, 17:48) *
          Det känns som man fått "sommarlov" från träning, helt härligt trots att inte fått besked fr. Min läkare än.
          Just de senaste dagarna har dock stressen lättat och jag kommit igång med skriveriet. Skulle nog tacka fotbollen för det? På med lurar och bara skriva....... Vad glad man blir av det hela och har fixat backupp så att jag kan spara det tryggt.
          Helt underbart och precis lagom blev det i trädgården också och nu är även segelbåten vid kajen...... Vilken lycka att följa med när det börjar bli lite bättre väder och det mesta börjar blomma.. wub.gif wub.gif ...
          Glädjen att ha vid sängbordet den första vita rosenknoppen...... smiley_small_hug.gif

Det ska nog gå bra med beskedet från din läkare ska du få se kompiskram.gif Och hoppas din bok blir klar och att man i sinom tid får möjlighet att läsa den!
          Här i Roslagen börjar trädgården ta sig, jag är ute i den och "skräpar runt" varenda dag. Brukar göra en lite större insats med rensning och gräsklippning en gång i veckan, annars vattnar jag bara och njuuuuter. Vi har en damm i trädgården och där brukar jag sitta och titta på koikarparna som har växt till sig något enormt på två år smile.gif Även vi har fritidsbåt (motorbåt ingen segelbåt) och jag ser fram emot att åka ut när det blir lite bättre och stabilare väder tummenupp.gif
          Dagens glädjeämne var förresten upptäckten att min nu frösådda tvååriga fattigmansginseng har börjat växa riktigt rejält smile.gif

Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 14-06-2012, 18:43
          Länk hit: #130

Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem nr: 110

Sonen har inte precis velat ha några nya kläder eftersom han är arbetslös och känner att han mest belastar vår ekonomi, men nu ska han doktorandfest i Skottland och behövde verkligen lite nytt. Vad passar då bättre än 40% på Dressmann?
          Kavaj, byxor, 2 skjortor och en t-shirt för 1200:- Kanon. smile.gif

Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 15-06-2012, 10:19
          Länk hit: #131

Gäster

Tack merlin68,
          Kommer att kolla under dagen om svaret har kommit och att den är enbart "naturliga" orsaker. Har nu mindre ont när jag varit mer i stillhet. Det är att slå 2 flugor på en smäll, har paxat mitt skrivande vid sängen. - vila o nytta på samma gång...... whistling.gif
          Jag hoppas att jag kommer så långt under sommaren att manuset kan lämnas iväg, äntligen. Kommer nog nämna det när man har kommit så långt att den ska ut.
          Ämnet passar ju tiden, så vi tror på den.

Det är sol ute så jag ska knippas nästa rosenknopp att ha bredvid mig. Den vita blommar ju endast just nu så det gäller att njuta av dem, sen kommer dom andra rosorna i efterhand.
          Jag tycker att det är en gåva att kunna ta in av det vackra...... tummenupp.gif

Citera
          hattstugan
          Inlägg 16-06-2012, 21:24
          Länk hit: #132

Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem nr: 27 097

Glad för att jag fått träffa mina barnbarn idag!!

Citera
          äppeltjejen
          Inlägg 18-06-2012, 11:29
          Länk hit: #133

Medlem
          Antal inlägg: 27
          Medlem nr: 41 050

Har nyss tingat en underbar liten goldenvalp, känns som man svävade hem på små moln smile.gif

Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 18-06-2012, 12:04
          Länk hit: #134

Gäster

Jag är både glad o lite ledsen....... Min doktor ringde nyss o berättade om vad som de hittat i min rygg.
          Själva operationsstället är opåverkad, inga skador, men nedanför det har det bildats mer pålagringar i de små benen mellan kotorna, men inga klämda nerver än, dock observera det.
          Den kotan som byggdes om, finns mycket kompositmassa vilket kan ge smärtor, särskilt vid för mycket ansträngning, men den hindrar inte de större nervbanorna, endast mindre.
          Han gick igenom allt som hade kommit med svaret o följden blir att man kanske måste gå in och rensa nedanför det stelopererade om jag inte blir smärtfri........ Stoppa i sig smärtlindrande är inte lösningen.....
          Jag får nu dela den lilla tabletten för blodtrycket och i augusti ev bli av med den helt.......

Jag hade rätt att det var något som spökade i min rygg, men glad att "skrotet" är orubbad på sin plats....... tummenupp.gif

Citera
          omk
          Inlägg 22-06-2012, 23:01
          Länk hit: #135

Medlem
          Antal inlägg: 3 549
          Medlem nr: 32 435

Jag är SÅÅÅ glad över våra fantastiska grannar !!!

--------------------
          Women and cats do as they please, men and dogs should relax and get used to the idea - Robert Heinlein

Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 23-06-2012, 10:11
          Länk hit: #136

Gäster

Så glag att åka bort ett tag o endast rå om mig själv,...men Tottetoken följer med mig.....
          Glad trots att der inte var så bra med ryggen men förstår att det får framtiden visa och hoppas att det dröjer....
          Klarar av den smärtan som jag får när/ om jag tagit i för mycket, men det gäller att njuta av livet och ta det sedan.......
          Dottern börjar sin 2 veckors semester, och gör en visit även hos mig.........

Citera
          merlin68
          Inlägg 23-06-2012, 18:38
          Länk hit: #137

Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem nr: 28 369

CITAT (äppeltjejen @ 18-06-2012, 12:29) *
          Har nyss tingat en underbar liten goldenvalp, känns som man svävade hem på små moln smile.gif

Grattis! Hoppas du får mycket glädje av din nya familjemedlem i många år framåt och att valpen inte biter sönder alla dina skor och gnager på bordsbenen smile.gif

Själv blev jag glad under morgonpromenaden med min hund. Det vär så roligt att se honom smyga genom det höga gräset på en äng - man kunde verkligen se hur han "lekte" att han var ute på jakt smile.gif Tror att det är hans Rhodesian Ridgeback gener som spökar...

Citera
          Tikka
          Inlägg 06-07-2012, 21:46
          Länk hit: #138

Medlem

Jag är glad för idag börjar min semester på 5v.
          Efter dom 5 veckorna har jag 5 lediga fredagar att ägna enbart åt svamp o bärplockning o fiske smile.gif

--------------------

Citera
          Monarda
          Inlägg 06-07-2012, 21:51
          Länk hit: #139

Medlem
          Antal inlägg: 4 644
          Medlem nr: 5 125

5 veckors semester även för mig, inleder med några dagar borta från familjen för att varva ner med långa skogspromenader och en packe böcker.

Citera
          Monarda
          Inlägg 07-07-2012, 18:19
          Länk hit: #140

Medlem
          Antal inlägg: 4 644
          Medlem nr: 5 125

Och nu är jag glad igen! Inbjuden till bröllop så nu får jag damma av hembygdsdräkten. yahoo.gif

Bifogad bild

Citera

14 sidor V  « < 5 6 7 8 9 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 19-06-2026, 03:17

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon