CITAT (Gossen Ruda @ 11-02-2012, 08:58)

Tio små negerpojkar... Jag får avboka mig. Haft en dålig natt och vaknade tröttare än i går kväll och med lätt huvudvärk. Händer då och då. Diem perdidi som romaren sa. Inte lätt att vara social när hela dagen är en uppförsbacke. Kanske slipper ni mig dock inte helt för jag har en påse gnag till Meriona som jag vill bli av med och en biltur orkar jag nog med.
Tack snälla för att du gjorde dig besväret för min skull. Jag förstod inte att du skulle gå igen så väldigt snart bara, jag måste framstått som förfärligt nonchalant.

Förlåt!

CITAT (Gossen Ruda @ 11-02-2012, 15:42)

Jag får hoppas på lite bättre förutsättningar nästa gång. Hitills har jag två dåliga dagar på två försök.

Jag lyckades dock ta mig dit för att bli av med gnaget till Meriona, fast skall jag bli utskälld i fortsättningen också så vete 17...

Det var INTE jag vill jag förtydliga för alla som inte var där. Det var ett par fyrbenta!

CITAT (ninnisky @ 11-02-2012, 16:15)

Tack till alla er som var med på denna härliga träff

och ett särskilt tack till Bettis som - som vanligt fixat lokal och kaffe

(trots ont i foten)
Nu undrar jag bara - vad är det som gör odlaiter till ett sådant trevligt folk som man/jag mår så bra av att umgås med???
Säger detsamma. Varför är alla så trevliga? Vad är det för fel på er?

Man blir ju alldeles varm av lycka.
Dessutom fick jag 6 fullmatade påsar med gnag, fattar ni? Jag får till och med stuva in i källarn?