Titta inte i enbart reakatalogerna ändå, ni som fått, och deppa ihop om ni inget hittar. Det finns många fler reatitlar i butik! Både på Bokia och Åhlens. Akademibokhandeln orkade jag inte med idag, eftersom den inte ligger i centrum, det får bli nån gång nästa vecka.

Jag hittade en fantastisk bok som jag suktat efter länge, men den har varit totalt slut på förlaget enligt Bokus. Nu var den med på rean till halva priset! Ett praktverk om skepp!
Skepp Vilken lycka!
Hittade också en bok med en massa goda cocktail-recept. Kan vara bra att ha, om inte annat för att kunna nåt namn att använda vid beställning i baren. Så pinsamt att beställa på chans och sen inte kunna dricka eländet.
En rabattkupong fick man med också, 20% på reaböckerna om man handlar nästa vecka, perfekt om det är nåt mer man vill ha Eller så kan man ju ge den till någon som är lite trög i starten.

På Åhlens hittade jag en ordbok. 80.000 ord för 20 kronor, vad blir det per ord?

Den hade kostat 380 kronor från början, jag tror att det var en sån där hyllvärmare de ville bli av med.
Glad och nöjd!
Förra året beställde jag en del på bokus, men blev jättebesviken och fick skicka tillbaka en del till svindyr frakt. Bättre att gå och bläddra och stödja sin lokala bokhandel, om man kan.
Redigerat av Meriona: 22-02-2012, 18:26