CITAT (Aqvakul @ 25-02-2012, 06:30)

och visst menade vi detta på allvar...

Tror jag inte alls ... men betänk att forumet är öppet för hela världens befolkning som har tillgång till Internet.
CITAT (Meriona @ 25-02-2012, 19:16)

Nej mitt svar var inte till dig mamamaggan. Inte till någon särskild alls, kanske inte ens nån på Odla. Snarare till fenomenet människan. Mycket märkliga uttalanden har man sett de senaste dagarna på fb, forum, bloggar osv. På något sätt är det legitimt att uttala sig hur som helst över en person som är känd. Det tycker jag inte känns okej. Undrar hur de som spryr galla på kungahusets fb-sida hade känt det om det var de själva som var utsatta. Om vi visar omtanke för grannar och släktingar bör vi göra det mot kändisar också. De är också någons granne och någons vän. Att tänka efter före man skriver borde vara självklart.
Och nu menar jag inte att man inte ska få säga sin mening, tvärtom, men rena personpåhopp som gränsar till lyteskomik, vad får man ut av det? Man kan väl säga sin mening utan att vara så in-i-döden svavelsur?
Man kan kanske dra paralleller till Ranelid som hånats och hängts upp i punghåren de senaste dagarna. Jag gillar inte karln, men varför måste man göra sig löjlig över honom? Han skriver böcker som säljer bra, NÅT bra har han väl gjort ändå? Hur han ser ut skiter väl jag i.
Håller med till 100%
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 25-02-2012, 07:30)

Gossen Ruda blir elakare och elakare för varje dag som går. Han visar sitt riktiga ansikte mer och mer......
Precis!