Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

4 sidor V  « < 2 3 4  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Face Book
          Azur
          Inlägg 07-03-2012, 21:16
          Länk hit: #61

Gäster

CITAT (Gossen Ruda @ 07-03-2012, 12:05) *
          Som sagt, jag tänker stå utanför FB så länge det går. Det räcker med att Google + YouTube försöker snärja mig i sitt garn. En del bryr sig inte om att de är ständigt övervakade och kontrollerade av okända personer och företag, jag gör det.

Det är nästan omöjligt att undvika Google nu, så mitt tips är att skaffa ett skräp-konto som du INTE länkar till nånting du faktiskt bryr dig om, t.ex. din riktiga email eller (om du är aktiv på facebook) ditt facebook-konto, utan bara har som slask-konto.

Citera
          Gossen Ruda
          Inlägg 07-03-2012, 21:42
          Länk hit: #62

Medlem
          Antal inlägg: 23 957
          Medlem nr: 296

CITAT (Azur @ 07-03-2012, 21:16) *
          Det är nästan omöjligt att undvika Google nu, så mitt tips är att skaffa ett skräp-konto som du INTE länkar till nånting du faktiskt bryr dig om, t.ex. din riktiga email eller (om du är aktiv på facebook) ditt facebook-konto, utan bara har som slask-konto.

Men läste du inte? Jag har inget med FB att göra. Beträffande goggle så blir jag automatiskt inloggad där när jag går in på YouTube men så fort jag kan loggar jag ut igen. Beträffande email så har jag ett par teliakonton varav det ena är mitt ordinarie. Sen har jag min egen site där jag kan skapa nästan hur många konton som helst och sen stänga dem när jag vill.

--------------------
          Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです

Straight for ever. Cogito, ergo sum.

Citera
          Azur
          Inlägg 07-03-2012, 21:55
          Länk hit: #63

Gäster

CITAT (Gossen Ruda @ 07-03-2012, 21:42) *
          Men läste du inte?

Det var inte bara ett råd till dig. Det är över huvud taget en god idé att ha några ospårbara slit&släng-konton. T.ex. just på Facebook.

Citera
          skånepåg
          Inlägg 08-03-2012, 13:39
          Länk hit: #64

Medlem
          Antal inlägg: 5 158
          Medlem nr: 21 199

Google är bäst med alla deras produkter ha allt synkat till ett och samma konto, som bara deras webbläsare, behöver jag komma åt mina bokmärken eller vad som helst från vilken dator som helst så bara loggar jag in med mitt konto så vips så är allt där ^^ Kanske lite synd att de köpte youtube och gjorde de restriktionerna? Men finns ju massor av andra sajter som har likasinnande tjänster som bing och vimeo och msn video om man inte gillar deras policy tongue.gif Jag har inget ont av det precis som du har jag strypt allt de försöker lagra på deras sök men har även en Vpn så jag har inte mycket att oroa mig för ^^

--------------------
          Pjater-Zon 1-2

Citera

4 sidor V  « < 2 3 4
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 21-12-2025, 23:38

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon