Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

75 sidor V  « < 56 57 58 59 60 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Argtråden, Vad gjorde dig arg i dag ?
          malcolm
          Inlägg 25-04-2013, 11:48
          Länk hit: #1141

Medlem
          Antal inlägg: 20 052
          Medlem nr: 30 311

Jag har inte sett någonstans att man har ändrat reglerna eller så eller att man måste vara registrerad för att få lyssna/titta, många av de videos som jag sparat som favoriter fungerar inte heller, det går att lyssna en liten stund och sedan klipps de av. angry.gif

Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 25-04-2013, 14:51
          Länk hit: #1142

Gäster

CITAT (malcolm @ 25-04-2013, 12:48) *
          Jag har inte sett någonstans att man har ändrat reglerna eller så eller att man måste vara registrerad för att få lyssna/titta, många av de videos som jag sparat som favoriter fungerar inte heller, det går att lyssna en liten stund och sedan klipps de av. angry.gif

OK, förstår att det kan reta upp en ordentligt, men hör dig med någon som vet om detta...
          Du har rätt, de borde informera om reglerna ändras, tycker man ju.... kompiskram.gif

Citera
          Huggorm
          Inlägg 25-04-2013, 15:13
          Länk hit: #1143

Moderator
          Antal inlägg: 18 405
          Medlem nr: 9 009

Är det inte uppkopplingen som krånglar då? Mobilt bredband brukar stoppa upp när det är många online i området samtidigt

Citera
          malcolm
          Inlägg 25-04-2013, 15:57
          Länk hit: #1144

Medlem
          Antal inlägg: 20 052
          Medlem nr: 30 311

CITAT (Huggorm @ 25-04-2013, 16:13) *
          Är det inte uppkopplingen som krånglar då? Mobilt bredband brukar stoppa upp när det är många online i området samtidigt

Jag har fast bredband från Telia och det krånglar inte lika mycket om man tittar/lyssnar på andra artister.

Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 25-04-2013, 17:09
          Länk hit: #1145

Gäster

Då är det mer än märkligt ........ tummenupp.gif ska kolla mitt senare i kväll om den funkar när det blev så lång paus utan musik på det sättet........

Det jag minns var att när man öppnade en album med massa låtar så efter fyra låtar stängdes den av, kanske vanligt, men ack så irriterande ...... thumbdown.gif

Citera
          pejori
          Inlägg 25-04-2013, 18:11
          Länk hit: #1146

Medlem
          Antal inlägg: 19 528
          Medlem nr: 2 682

CITAT (malcolm @ 25-04-2013, 12:48) *

Så gör vissa hos mig också.
          Tror att det har med de som sitter på "upphovsrätten" som protesterar mot "frivisningar" emellanåt.
          En del tars bort, annat klipps av på mitten så att säga.

--------------------
          Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare.
          Bor i zon 2

Citera
          Motti
          Inlägg 25-04-2013, 20:57
          Länk hit: #1147

Medlem
          Antal inlägg: 10 802
          Medlem nr: 16 563

Jag blir arg över allt tiggeri i TV reklamen särskillt den från hjärt lungfonden !den senaste är ju med Arne Hegefors när han står och pillar med sina "stentar "och blodtryckstabletter nono.gif Vem i sjutton som är 60 år och mer vill höra 10 gånger om dagen att man kan dö när som helst mad.gif Ingen vill väl tänka på att man kan ramla ihop vilken dag som helst ,i alla fall vill man inte bli påmind om det stup i kvarten rtfm.gif

Citera
          Ingela i Segersb...
          Inlägg 25-04-2013, 21:02
          Länk hit: #1148

Medlem
          Antal inlägg: 2 685
          Medlem nr: 20 750

Men varför tittar du då, om det retar dig så?

Citera
          Motti
          Inlägg 25-04-2013, 21:05
          Länk hit: #1149

Medlem

Skojar du ? vem sjutton kan undvika all den reklamen ! man blir ju i stort set bombaderad med den i var enda kanal .

Citera
          Ingela i Segersb...
          Inlägg 25-04-2013, 21:09
          Länk hit: #1150

Medlem
          Antal inlägg: 2 685
          Medlem nr: 20 750

Så du sitter hellre och tittar (och blir arg) än att t.ex. byta kanal eller göra nåt annat? Då får du väl fortsätta att vara arg!

Citera
          Anma
          Inlägg 25-04-2013, 21:25
          Länk hit: #1151

Medlem
          Antal inlägg: 10 260
          Medlem nr: 5 642

CITAT (Motti @ 25-04-2013, 21:57) *
          Jag blir arg över allt tiggeri i TV reklamen särskillt den från hjärt lungfonden !den senaste är ju med Arne Hegefors när han står och pillar med sina "stentar "och blodtryckstabletter nono.gif Vem i sjutton som är 60 år och mer vill höra 10 gånger om dagen att man kan dö när som helst mad.gif Ingen vill väl tänka på att man kan ramla ihop vilken dag som helst ,i alla fall vill man inte bli påmind om det stup i kvarten rtfm.gif

Jag såg reklamen häromdagen och då tänkte jag faktiskt på att nu går du hemma och retar upp dig... giggle.gif

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 25-04-2013, 21:40
          Länk hit: #1152

Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem nr: 6 301

CITAT (Anma @ 25-04-2013, 22:25) *
          Jag såg reklamen häromdagen och då tänkte jag faktiskt på att nu går du hemma och retar upp dig... giggle.gif

Samma här faktiskt rotfl.gif

--------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson

Citera
          pejori
          Inlägg 25-04-2013, 21:42
          Länk hit: #1153

Medlem

CITAT (*Stintan* @ 25-04-2013, 22:40) *
          Samma här faktiskt rotfl.gif

Jag med, med tanke på att tidigare "tiggeritråd" från jan.

--------------------
          Bor i zon 2

Citera
          Motti
          Inlägg 25-04-2013, 21:58
          Länk hit: #1154

Medlem

ja men det hjälper ju inte att byta kanal för alla tv4 kanaler kör samma reklam samtidigt !jag försöker undvika den men den dyker upp som i gubben i lådan överallt ! Är det verkligen bara jag som blir förbannad över det slaget av tiggeri ? vem sjutton vill höra det flera gånger om dagen när man är 60 och över när man vet att tiden nu mer är begränsad ?inte jag i alla fall angry.gif Jag vill leva resten av mitt liv i villfarelse ,jag vill inte vakna varje dag och tro att det är min sista .Klart man blir förbannad av att de spelar på ens hjärta och rädsla för döden .

Redigerat av Motti: 25-04-2013, 21:59

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 25-04-2013, 22:06
          Länk hit: #1155

Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem nr: 6 301

Äsch det är väl inget att bli arg över. Svt har ingen reklam! Ingen är odödlig men inte sitter jag o tror jag ska dö imorrn p.g.a. den reklamen och jag är betydligt äldre än du. Gå på toa, koka kaffe, gymnastisera lite eller ta en svängom med gubben. Snart kan du gå ut o pinka hunden under reklamen så slipper du bli arg. Du vet väl att blodtrycket stiger när man blir arg?

--------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson

Citera
          gunsta
          Inlägg 25-04-2013, 22:11
          Länk hit: #1156

Medlem
          Antal inlägg: 5 616
          Medlem nr: 48 334

CITAT (*Stintan* @ 25-04-2013, 23:06) *
          Äsch det är väl inget att bli arg över. Svt har ingen reklam! Ingen är odödlig men inte sitter jag o tror jag ska dö imorrn p.g.a. den reklamen och jag är betydligt äldre än du. Gå på toa, koka kaffe, gymnastisera lite eller ta en svängom med gubben. Snart kan du gå ut o pinka hunden under reklamen så slipper du bli arg. Du vet väl att blodtrycket stiger när man blir arg?

Bra inlägg - jag kan tillägga att öppet arkiv i svt har flera fantastiska program - bl a 'Gubben i stugan' (ingen reklam) - som sagt Motti - lyssna på Stintan.

--------------------
          Ibland, när jag säger vad jag tänker, märker jag att så tycker jag inte. Kanin (Nalle Puh)

Citera
          Motti
          Inlägg 25-04-2013, 22:18
          Länk hit: #1157

Medlem

giggle.gif jo jag vet arg blir jag inte så lätt men förbaskat irriterad !min mor fick sin första hjärtinfarkt när hon var 62 och bayppassopererades vid 64 inget man vill bli påmind om när man ska titta på TV ! jag byter kanal men då är det samma skit på alla kanaler .Allvarligt ingen vill väl blir påmind om sin dödlighet stup i kvarten ?Jo jag försöker undvika att se den reklamnen brukar hålla för örona spola vatten och köra lalalalalalala tills det är slut . Helt klart irriterar det mig crazy.gif Varför kan de inte bara skicka en talong på posten där man själv får bestäma om man "vill vara med " ?

Citera
          Anma
          Inlägg 25-04-2013, 22:24
          Länk hit: #1158

Medlem
          Antal inlägg: 10 260
          Medlem nr: 5 642

CITAT (Motti @ 25-04-2013, 23:18) *
          giggle.gif jo jag vet arg blir jag inte så lätt men förbaskat irriterad !min mor fick sin första hjärtinfarkt när hon var 62 och bayppassopererades vid 64 inget man vill bli påmind om när man ska titta på TV ! jag byter kanal men då är det samma skit på alla kanaler .Allvarligt ingen vill väl blir påmind om sin dödlighet stup i kvarten ?Jo jag försöker undvika att se den reklamnen brukar hålla för örona spola vatten och köra lalalalalalala tills det är slut . Helt klart irriterar det mig crazy.gif Varför kan de inte bara skicka en talong på posten där man själv får bestäma om man "vill vara med " ?

Jamen tänk på då att tack vare hjärt och lungfonden räddas mångt fler från döden vid hjärtinfarkt. Var det inte för dem skulle forskningen inte alls vara lika långt framkommen. Jag menar, hjärtinfarkter sker ju ändå, oavsett om du blir arg på "tiggeriet" eller inte. Tack vare "tiggeriet"räddas fler från allt för tidig död.

Citera
          Motti
          Inlägg 25-04-2013, 22:28
          Länk hit: #1159

Medlem

Jag vill inte bli påmind varje dag om att jag närmar mig slutet ! jag är 60 år nu och jag vill inte höra talas om det så enkelt är det !

Citera
          pejori
          Inlägg 25-04-2013, 22:32
          Länk hit: #1160

Medlem

CITAT (*Stintan* @ 25-04-2013, 23:06) *

bravo.gif tummenupp.gif

CITAT (Motti @ 25-04-2013, 23:28) *
          Jag vill inte bli påmind varje dag om att jag närmar mig slutet ! jag är 60 år nu och jag vill inte höra talas om det så enkelt är det !

Titta inte då, så enkelt är det.!

--------------------
          Bor i zon 2

Citera

75 sidor V  « < 56 57 58 59 60 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 18-06-2026, 23:38

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon