Medlem
Antal inlägg: 20 052
Medlem nr: 30 311
CITAT (Huggorm @ 24-08-2013, 12:52)
De där är ju snabba säkringar, vilket gör att de kan lösa ut när någon maskin startar eftersom startströmmen ofta är högre än driftströmmen. Blir det problem får du byta till vanliga tröga istället
Medlem
Antal inlägg: 15 282
Medlem nr: 18
Åååh vad irriterande! Jag har ett flugskrälle som hänger efter mej vad jag än gör här vid datorn just nu.
Vad gör du? Oj! Vad blir det om du trycker på den knappen? Hoppsan! Och där då? Wow! Ha ha nu flög jag! Om jag sätter mej på skärmen kan du inte slå ihjäl mej. Tji fick du! Vad skriver du nu? Jaha... Äter du godis så här tidigt på dan...? Choklad. Vad är den grejen till? (Flyger undan) Vad dammigt du har mellan knapparna. (host! host!) Man ser väldigt tydligt när man sätter sig på skärmen, hörrududu. Ha! nu missade du igen! ellärksgulf Vad betyder det? Svårläst så här tvärtom liksom...
--------------------
----<--<-@Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål.@->-->----
Medlem
Antal inlägg: 9 297
Medlem nr: 6 292
Oj så härligt du skriver! Själv hade jag en stor flyga i mitt sovrum,men jag hade ihjäl den.Jag hade egentligen velat hjälpa den ut igen,men den vägrade!
Medlem
Antal inlägg: 5 616
Medlem nr: 48 334
CITAT (Berith @ 14-09-2013, 10:21)
Åååh vad irriterande! Jag har ett flugskrälle som hänger efter mej vad jag än gör här vid datorn just nu.
Vad gör du? Oj! Vad blir det om du trycker på den knappen? Hoppsan! Och där då? Wow! Ha ha nu flög jag! Om jag sätter mej på skärmen kan du inte slå ihjäl mej. Tji fick du! Vad skriver du nu? Jaha... Äter du godis så här tidigt på dan...? Choklad. Vad är den grejen till? (Flyger undan) Vad dammigt du har mellan knapparna. (host! host!) Man ser väldigt tydligt när man sätter sig på skärmen, hörrududu. Ha! nu missade du igen! ellärksgulf Vad betyder det? Svårläst så här tvärtom liksom...
(ber om ursäkt - fel tråd att skratta i)
--------------------
Ibland, när jag säger vad jag tänker, märker jag att så tycker jag inte. Kanin (Nalle Puh)
Medlem
Antal inlägg: 9 297
Medlem nr: 6 292
CITAT (hattstugan @ 15-10-2013, 23:41)
Nu är jag arg och ledsen på allt och alla som bara ser till sig själva! Fy för egotrippade människor!
Att vara arg gör att "elden"blir bara större och egotrippade människor blir bara argare och det är ju onödig! Det är bättre att bara skratta åt eländet,lyffta på benet och släppa en JÄTTEBRAKSKIT!!!
Medlem
Antal inlägg: 8 521
Medlem nr: 20 608
CITAT (Berith @ 14-09-2013, 10:21)
Underbart, Berith! Jag blir irriterad på sorgmyggor som flyger runt i sovrummet. En satte sig på min e-boksläsare och började knata över sidan. Döm om min förvåning när sidorna började bläddra framåt!
Den sorgmyggan har bläddrat sidor för sista gången i alla fall!
Medlem
Antal inlägg: 3 419
Medlem nr: 4 901
Satans så sur över det nya grannskapets ungjävlar snodde alla mina ympade äpplen idag! Skulle haft 3 stycken av dessa med till pomologen på söndag men nu.... o det är INTE älg. Ser ännu skillnad på älgspår och fotspår. Önskar jag hade ett luftgevär eller en paintballspruta. Men de lär få veta nästa gång jag ser dom.