hjortronsylt,
Tyvärr har jag inte det, men får anmärkningar nu när jag gör det --- titt som tätt att ----- nej, det får du väl inte slänga, köpte den till dig ( jo, 10 år sedan! ) ........

.
Har nu lyssnat tillräckligt länge om gnället att städa garderober, förråd ex. ex. --- men har inte haft ork eller motivation att göra det och har rasat i vikt, så mycket kommer inte ens passa mig längre.....
Nu är måttet råkad, lyssnar på inget knäll mera, men kastar det JAG vill, som inte används, men kommer inte krypa runt i stora garderober och städa ....... jag har min ordning i den ena som passar mig (inte honom)...
Jag gör det nu färdigt idag, med eller utan fall från pallar ...... sen töms växthuset, men det får han ställa upp med att ta det som jag absolut får upp själv..........

.
Jag undrar om jag måste storstäda hela huset innan jag körs in ?????
Jag fick ju tillsägelsen att vara rätt så stilla tills jag nu kommer in, står först i kö, om det inte blir akut innan dess. Annars får jag vänta bara ca. 2 veckor, de behöver hjälp fr. Linköping till op.
OK. detta är ju ARG - tråden, så jag säger som det är, men låter bli detta i andra trådar och inte mer i detta heller ......