Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

75 sidor V  « < 17 18 19 20 21 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Argtråden, Vad gjorde dig arg i dag ?
          Peztis
          Inlägg 30-11-2012, 17:43
          Länk hit: #361

Medlem
          Antal inlägg: 8 521
          Medlem nr: 20 608

Förstår ni hur rädd man blir när man precis efter att har totalt förlorat kontrollen över bilen och sakta kryper fram på isbanan ser två barn som tycker det är skitkul med isvägen och halkar fram på den i st f på trottoaren.
          Jag stannade bilen och sa till dem. Det såg ut som att de lyssnade men med barn vet man ju aldrig...

Man ska inte tänka för mycket på saker men TÄNK OM sonen inte varit fastspänd ordentligt och TÄNK OM jag precis fått möte och kört rakt in i bilen.
          Och TÄNK OM ett skott hade avlossats. Hur hade jag mått idag efter att ha bevittnat det?

--------------------

* ~~~ * Besök gärna min blogg bladsomblad.blogspot.com * ~~~ *

Citera
          Biggan_
          Inlägg 30-11-2012, 17:51
          Länk hit: #362

Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem nr: 5 447

Jag förstår att du är skakig och upprörd! Du får tacka din änglavakt för att det trots allt gick bra. trostar.gif

--------------------
          Biggan
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

Citera
          skånepåg
          Inlägg 30-11-2012, 17:59
          Länk hit: #363

Medlem
          Antal inlägg: 5 158
          Medlem nr: 21 199

Du gjorde helt rätt i dina agerande, jag hade inte vågat avbryta ett slagsmål med vapen iblandat -fear-.gif
          Att is är kul att sladda på vet varenda ungdom men vuxna inser faran, så bra att du undervisa men inte säkert de tar in den informationen angry.gif

Redigerat av skånepåg: 30-11-2012, 17:59

--------------------
          Pjater-Zon 1-2

Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 30-11-2012, 20:05
          Länk hit: #364

Gäster

Jag är arg att jag ligger i feber och frossa och allt rinner bara rätt i genom mig........
          Det var nog på gång redan igår, annars brukar jag inte bli arg på dumma komentater så lätt......

Inte mitt fel i alla fall att allt går åt helskota ...... låter det gå dit för orkar inte ens bromsa det hela .....

Så var det med det, ni som trodde arr jag harade jular o ungar --- det var ju influenssa som regerade ..!!!
          ...... ranting.gif

och med mitt humör hade jag knockat pistilmannen, väjer för inget när jag blir tillräckligt uppretad ......

Citera
          skånepåg
          Inlägg 01-12-2012, 01:04
          Länk hit: #365

Medlem

Måste vara 100'e gången jag hör denna låten denna veckan, ska man inte få sova inatt sad.gif
          Jag kan dina skivor utantill och kör gärna på repeat tongue.gif
          Det är ju helg så kan inte sparka på dörren och skrika sad.gif
          Vad är det för fel på människan? biggrin.gif

Husletandet upptrappas intensivare, en hel del länkar skickas när jag valt ut de bästa till hon som har hand om bofördelningen wub.gif

Kan ju inte bo under dessa förhållandena tongue.gif

--------------------
          Pjater-Zon 1-2

Citera
          Motti
          Inlägg 01-12-2012, 02:07
          Länk hit: #366

Medlem
          Antal inlägg: 10 802
          Medlem nr: 16 563

Jag blir förbanad över att ingen vågar ta diskutionen om invandring gentemot SD !ska vi låta dom vinna genom att tiga ihjäl det alla vill diskutera men inte vågar ?Trots alla idiotiska utalanden och angrepp vi sett på TV så vinnetr de röster hela tiden .Jag tycker våra demokratiska partier ska ta diskutionen mot SD och ge dom en omgång .

Citera
          Aqvakul
          Inlägg 01-12-2012, 02:27
          Länk hit: #367

Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem nr: 12 751

CITAT (Motti @ 01-12-2012, 02:07) *
          Jag blir förbanad över att ingen vågar ta diskutionen om invandring gentemot SD !ska vi låta dom vinna genom att tiga ihjäl det alla vill diskutera men inte vågar ?Trots alla idiotiska utalanden och angrepp vi sett på TV så vinnetr de röster hela tiden .Jag tycker våra demokratiska partier ska ta diskutionen mot SD och ge dom en omgång .

Det görs faktiskt, men kan naturligtvis göras bättre. Även pressen har en viktig uppgift. Idag är politiker och media väldigt upptagna med att beskriva SD:s övertramp. Istället bör man bryta ner deras ofta väldigt överdrivna, kraftigt generaliserande och dåligt underbyggda argument av typen: Invandrare är våldsamma och farliga. Invandrare håller på att ta över Sverige. Invandrarna tar våra jobb. Invandrarna lever på socialbidrag. Invandrarna föraktar svenska samhället. Vi måste behålla Sverige svenskt...

Redigerat av Aqvakul: 01-12-2012, 02:31

--------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

zon 1

Citera
          skånepåg
          Inlägg 01-12-2012, 02:44
          Länk hit: #368

Medlem

Media visar bara vad människan vill se, om det inte handlar som för det mesta smutskastning för alla, men så är politiken, kalla mig rasist javisst, men ser en farlig ökning av kriminella handlingar som man bara knappt kan gå utanför dörren utan att bli hotad av 10 åringar flirting.gif
          Jag kommer rösta SD och det står jag för, det finns ett fåtal som vill börja på ett nytt liv och genomför det och de ger jag en stor eloge med stor respekt till wub.gif Inte genom det mesta jag sett i mina ögon förtjänar min respekt för den massinvandring vi har när de inte kan etablera sig till vårat samhälle, tyvärr, det är min synpunkt, jag har sett för mycket .....

Redigerat av skånepåg: 01-12-2012, 02:45

--------------------
          Pjater-Zon 1-2

Citera
          skånepåg
          Inlägg 01-12-2012, 02:54
          Länk hit: #369

Medlem

Kan ju redan nu svara för följdfrågor som kan komma, tror det nog bara är 4-5st tjejer av 20 jag känner som inte blivit våldtagna, var kommer detta beteendet ifrån som eskalerat de senaste 30-40 åren?
          Visst det finns Svenska kriminella men inte i samma utsträckning, det är en lek i deras synsätt.
          När jag var ung och kriminell, det var jag och en polsk resten chilenare och andra av annan härkomst, jag utmärker inte nån men det är märkbart ^^
          Kom på Reinfeldt har ju erkänt massinvandringen för hämnd mot SD, hur det går ser vi ^^

Redigerat av skånepåg: 01-12-2012, 02:56

--------------------
          Pjater-Zon 1-2

Citera
          skånepåg
          Inlägg 01-12-2012, 04:10
          Länk hit: #370

Medlem

Att inte få försäkringskassa på grund av kronisk cancer?
          Ja du målen finns på hög och kan räknas på en hand hur många som får rätt, är det så här vi ville ha det? ^^ http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1...tion_ref_map=[]

--------------------
          Pjater-Zon 1-2

Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 01-12-2012, 12:52
          Länk hit: #371

Gäster

Jag blir förbannad att endast jag behandlas som den som stör ......
          Hur faasen låter man då de 2 nämna jaga mig vidare?

Jag har pumpat upp med massor av olika mediciner jag hittade och det blir som det blir ..... mer tänker jag inte gråta åt de 2 dumma fruntimmer .........men spöka ska jag ......

Citera
          pejori
          Inlägg 01-12-2012, 16:46
          Länk hit: #372

Medlem
          Antal inlägg: 19 528
          Medlem nr: 2 682

CITAT (skånepåg @ 01-12-2012, 04:10) *
          Att inte få försäkringskassa på grund av kronisk cancer?
          Ja du målen finns på hög och kan räknas på en hand hur många som får rätt, är det så här vi ville ha det? ^^ http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1...tion_ref_map=[]

Sådant kan göra en tvärarg för mindre. Hjärtlösa jäklar dom där.. ranting.gif

Redigerat av pejori: 01-12-2012, 16:46

--------------------
          Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare.
          Bor i zon 2

Citera
          pejori
          Inlägg 01-12-2012, 17:36
          Länk hit: #373

Medlem

CITAT (Berith @ 29-11-2012, 11:59) *
          Ugglemormor! Strunta i dom där som tjatar ihjäl både sej själva och oss andra så fort du skriver något. Pejori, Stintan och Anki nu senast...

Skit i dom helt enkelt! tummenupp.gif

???? Funderade en stund på vad du menade, men inser att enligt dig, får vissa medlemmars inlägg inte kommenteras alls... unsure.gif
          Undrar vem det är som "tjatar ihjäl sej själv" egentligen? dunno.gif
          Inte jag i alla fall. blink.gif

--------------------
          Bor i zon 2

Citera
          malcolm
          Inlägg 01-12-2012, 17:48
          Länk hit: #374

Medlem
          Antal inlägg: 20 052
          Medlem nr: 30 311

Arg på sonen idag, han skulle röja upp på diskbänken och det är inte klart efter tre dagar. *suck*

Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 01-12-2012, 18:19
          Länk hit: #375

Gäster

Pejori,

ta det lugnt, nu var ju endast Elisabeth o Anki på tvärhumör, så inget faller på dig, vännen .... kompiskram.gif .

Som Berit nämner, kommer de inte sluta innan de har dragit ur den sista bloddroppen ur mig, undrar vad jag har gjort dom egentligen? Men vissa som inte gillar andra, kan inte låta det bara vara utan nöjet att försöka sig på att göra en illa.
          Jag brukar inte befatta med det jag inte gillar, så ingen skadar någon.....

Ska försöka kurera även influensan, inget bra alls med det andra ........ help.gif

Citera
          Elisabeth-Västku...
          Inlägg 01-12-2012, 18:21
          Länk hit: #376

Medlem
          Antal inlägg: 4 738
          Medlem nr: 45

CITAT (Ugglemormor @ 01-12-2012, 18:19) *
          Pejori,

ta det lugnt, nu var ju endast Elisabeth o Anki på tvärhumör, så inget faller på dig, vännen .... kompiskram.gif .

Som Berit nämner, kommer de inte sluta innan de har dragit ur den sista bloddroppen ur mig, undrar vad jag har gjort dom egentligen? Men vissa som inte gillar andra, kan inte låta det bara vara utan nöjet att försöka sig på att göra en illa.

Ska försöka kurera även influensan, inget bra alls med det andra ........ help.gif

Jaha nu är det jag slap.gif

Citera
          silos
          Inlägg 01-12-2012, 18:24
          Länk hit: #377

Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem nr: 6 292

CITAT (Ugglemormor @ 01-12-2012, 18:19) *
          Pejori,

Men Ugglis VARFÖR bryr du dig????Det vore bra mycket bättre för dig att ta hand om dig själv nu! smiley_small_hug.gif

Och jag tror att det faktiskt är mycket bättre att vända andra kinden till! smiley_small_hug.gif OCH dessutom fundera över vad man själv gör när det blir tjafs,allting är inte de andras fel här i livet,utan var och en av oss har egon som ställer till har jag själv lärt mig!

Citera
          pejori
          Inlägg 01-12-2012, 18:28
          Länk hit: #378

Medlem

CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 01-12-2012, 18:21) *
          Jaha nu är det jag slap.gif

rotfl.gif Ja Jesus giggle.gif

--------------------
          Bor i zon 2

Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 01-12-2012, 18:34
          Länk hit: #379

Gäster

Silos,

Jag är inte den som vänder den andra kinden till ....... knappt att någon hinner ge mig den första smällen innan jag har klippt till och det ordentligt ..........
          Varför ska en låta pinas på så vis? ---- ingen mer slår mig, det bestämde då jag lämnade hemmet 16 år gammal ,,,,,, jag hade fått nog....

Citera
          Anma
          Inlägg 01-12-2012, 18:43
          Länk hit: #380

Medlem
          Antal inlägg: 10 260
          Medlem nr: 5 642

CITAT (silos @ 01-12-2012, 18:24) *
          Men Ugglis VARFÖR bryr du dig????Det vore bra mycket bättre för dig att ta hand om dig själv nu! smiley_small_hug.gif

Och jag tror att det faktiskt är mycket bättre att vända andra kinden till! smiley_small_hug.gif OCH dessutom fundera över vad man själv gör när det blir tjafs,allting är inte de andras fel här i livet,utan var och en av oss har egon som ställer till har jag själv lärt mig!

Kram på dig Silos!

Citera

75 sidor V  « < 17 18 19 20 21 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 09-09-2025, 17:59

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon