CITAT (August @ 25-04-2012, 08:36)

Till signaturen heinrich stubels senaste inlägg finns en hel del att kommentera men jag avstår. Mitt liv har lärt mig att undvika diskussioner med personer, som så uppenbart är ovilliga att hålla en saklig ton. När invektiv och svordomar får ersätta en sansad argumentation är det bättre att dra sig tillbaka.
Vad finns att kommentera? Sluta hitta på saker när du inser att du hade fel. Förstår inte att folk på et här forumet är för självgoda för att kunna inse när de faktikst gör misstag/har fel. Det är enbart tragiskt och bottnar i dålig självkänsla.
Jag erkänner åtminstne om jag har fel. Har gjort det flertalet gånger.
CITAT (malarmaster @ 25-04-2012, 11:28)

kan bara hålla med,själv kommenterar jag ytterst sällan herr stubels inlägg då argumenteringen oftast slutar med att man beskylls för ditten o datten. Ulf
Kanske för att du inte klarade av att bemöta argumenten alls, utan blev istället kränkt. Därför avstod jag även att diskutera med dig då jag inte vill göra personer ledsna, vilket var fallet eftersom du presenterade helt vansinniga resonemang, och klagade över kunskapsluckor som du uppenbarligen själv hade. Förlåt, men ibland är jag ärlig, ta det inte som en förolämpning utan som min åsikt bara. När nån attackerar mig på det här sättet måste jag få ge min förklaring.
CITAT (Huggorm @ 25-04-2012, 11:17)

Den kopplingen drog jag redan för ett par veckor sedan, men då protesterade båda herrarna högljutt
Som sagt be den där Göran eller Sören eller vad han nu heter att kolla ip då.
CITAT (Gossen Ruda @ 25-04-2012, 07:53)

Om det är NÅGRA som skall hålla käft på detta forum så är det du och HS. Men det är bara bra att ni håller på, er avstängning rycker allt närmare. Det blir ett nytt mail till admin nu.
Mr neutral uttalar sig. Var det något mer eller?