CITAT (Posse @ 12-04-2004, 23:55)
En del människor verkar nästintill konsekvent låta bli att inleda sina meningar med stor bokstav... varför?

hej hopp posse
jag tillhör dem som sällan använder stora bokstäver o som skriver komman endast då jag vill att det ska vara ett uppehåll där jag vill man ska tänka efters lite,,,,,,,,,,,,,,
punkter o utropstecken skriver jag så gott som aldrig men för sådana som vill ha det brukar jag skicka me ett gäng såna där dom behövs
antagligen är jag lat eller så gör jag som en känd författare sa
komman o diverse tecken följer med i slutet så ni kan sätta ut dom där det behövs
vem de va har jag glömt
men grammatiken lyssnade jag aldrig på ,,,,,,,,,,, möjligen vet jag vad ett substantiv är
men jag har alltid varit en bokmal
började läsa tomtar o troll långt innan jag började skolan ,,,,läste högt för min bror som inte kunde läsa alls fast han börjat skolan
hur man stavar o använder alla dessa tecken som finns spelar väl ingen roll
huvesaken är väl ATT man skriver o läser
o sen att ett o annat "snavfel" infaller det beror ju på att fingrarna inte hinner me tanken,ellerhur
huvesaken e ju attt alla förstår vad man vill ha sagt
fast jag blir iallafall irriterad då dom säger sötälje istället för södertälje som jag skrev nånstans i början på tråden
så till alla skriv skriv skriv det finns nog ingen som inte förstår innebörden även om orden e felstavade
så det så
o du tesa jag fick aldrig gå mer än en månad i nian ,,jag va för bråkig
JAG som är den snällaste av snälla