Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

11 sidor V  « < 4 5 6 7 8 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Ta inte mer skit !
          Gossen Ruda
          Inlägg 26-06-2012, 19:38
          Länk hit: #101

Medlem
          Antal inlägg: 23 957
          Medlem nr: 296

OM nu Motti skulle vara ett troll så sitter hon nog och gapskrattar över alla som gnabbas här. laugh.gif

--------------------
          Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです

Straight for ever. Cogito, ergo sum.

Citera
          silos
          Inlägg 26-06-2012, 20:02
          Länk hit: #102

Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem nr: 6 292

HUR ORKAR NI.....låt nu Motti vara ifred oavsätt vad hon har gjort eller sagt!!!

Här skriker det om dubbelmoral....folk besöker denna tråd så fort det skrivs någonting och så skriver samma människor att det inte gillar sådant här!Konstigt är det tycker jag!!!

Citera
          Anma
          Inlägg 26-06-2012, 20:02
          Länk hit: #103

Medlem
          Antal inlägg: 10 260
          Medlem nr: 5 642

Motti är inget troll.

Redigerat av Anma: 26-06-2012, 23:24

Citera
          Krolliljan
          Inlägg 26-06-2012, 20:29
          Länk hit: #104

Medlem
          Antal inlägg: 10 192
          Medlem nr: 10 539

CITAT (Aqvakul @ 26-06-2012, 19:59) *
          Usch vilken skittråd!

tummenupp.gif

--------------------

Citera
          smörblomma
          Inlägg 26-06-2012, 21:55
          Länk hit: #105

Medlem
          Antal inlägg: 77
          Medlem nr: 9 323

Vem ligger på topp när det gäller antal inlägg i bråktrådar Jo Stintan.
          Hon ser alltid till att hålla grytan kokande.

Citera
          silos
          Inlägg 26-06-2012, 22:15
          Länk hit: #106

Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem nr: 6 292

CITAT (smörblomma @ 26-06-2012, 22:55) *
          Vem ligger på topp när det gäller antal inlägg i bråktrådar Jo Stintan.
          Hon ser alltid till att hålla grytan kokande.

Jag är inte långt efter henne!

Citera
          gnon49
          Inlägg 26-06-2012, 22:27
          Länk hit: #107

Medlem
          Antal inlägg: 4 721
          Medlem nr: 17 660

CITAT (Gossen Ruda @ 26-06-2012, 20:38) *
          OM nu Motti skulle vara ett troll så sitter hon nog och gapskrattar över alla som gnabbas här. laugh.gif

Ja inte är det Motti som håller igång o spär på dynga i tråden, den saken är klar. g.gif

--------------------
          Odlar i zon 2-3 utanför Uddevalla

Den bästa huvudkudden har ett positivt innehåll.

Citera
          Motti
          Inlägg 30-06-2012, 00:28
          Länk hit: #108

Medlem
          Antal inlägg: 10 802
          Medlem nr: 16 563

Att vuxna människor ballatr ur så totalt och förföljer andra är ofatbart det jag blivit utsat för här är rent otroligt i ett mänskligt perspecktiv jag har blivit kallad för lögnare konspiratör bråkstake till och med mitt kön har blivit ifrågasat !ja vad ska man säga om detta ?tja det finns onda människor som skor sig på andra !det är ju rent häpnandsväckande att bara läsa Stintans och Mammamaggans inlägg !vad fan får ni allt ifrån ?det är ju ni som strör lögner omkring er och förtala mig i ett !Jag finner det helt otroligt att vuxna människor kan bära sig åt på det viset och sedan stå för lika rätt för alla och stå upp som Socialdemokrater för allas rätt och allas rätt till att ytra sig !jösses har aldrig varit med om maken till persomligt drev !
          Härmed kommer jag att begära utträde från Odla:nu kommer aldrig mer att visa mig här till mångas glädje ,men jag bjuder på den glädjen ,stackars den som blir utvald efter mig .Tur man är en stark människa som vet vem man är och vad man står för .
          Tack för mig och tack alla ni som förståt min personlighet ! stor kram till er som ståt upp mot mobben fortsätt med det kompiskram.gif

Citera
          Gita
          Inlägg 30-06-2012, 08:37
          Länk hit: #109

Medlem
          Antal inlägg: 5 162
          Medlem nr: 8 833

CITAT (Motti @ 30-06-2012, 01:28) *
          Att vuxna människor ballatr ur så totalt och förföljer andra är ofatbart det jag blivit utsat för här är rent otroligt i ett mänskligt perspecktiv jag har blivit kallad för lögnare konspiratör bråkstake till och med mitt kön har blivit ifrågasat !ja vad ska man säga om detta ?tja det finns onda människor som skor sig på andra !det är ju rent häpnandsväckande att bara läsa Stintans och Mammamaggans inlägg !vad fan får ni allt ifrån ?det är ju ni som strör lögner omkring er och förtala mig i ett !Jag finner det helt otroligt att vuxna människor kan bära sig åt på det viset och sedan stå för lika rätt för alla och stå upp som Socialdemokrater för allas rätt och allas rätt till att ytra sig !jösses har aldrig varit med om maken till persomligt drev !
          Härmed kommer jag att begära utträde från Odla:nu kommer aldrig mer att visa mig här till mångas glädje ,men jag bjuder på den glädjen ,stackars den som blir utvald efter mig .Tur man är en stark människa som vet vem man är och vad man står för .
          Tack för mig och tack alla ni som förståt min personlighet ! stor kram till er som ståt upp mot mobben fortsätt med det kompiskram.gif

Visst , jag förstår ditt ställningstagande fullständigt!! Och säkerligen kommer "dom" att se sig som vinnare för det är väl knappast troligt att "dom" är insiktsfulla nog för att se hur små och ynkliga "dom" verkligen framstår.
          Nu återstår att se vem som blir deras nästa offer, förmodar att jag ligger bra till. Hur som helst, jag har alltid haft svårt att ta de mest bittra och frustrerade fjollarna på allvar, speciellt när dom är anonyma signaturer på ett internetforum och för mig helt okända och betydelselösa personer.

Sköt om dig, Motti!
          Gita

Citera
          andersen
          Inlägg 30-06-2012, 08:48
          Länk hit: #110

Medlem
          Antal inlägg: 4 131
          Medlem nr: 51

CITAT (Motti @ 30-06-2012, 01:28) *

Tråkigt och det visar hur forumet sköts, saknaden av en moderator som kan styra forumet innan något sådant här händer. undrar vilken som står i tur nästa gång att bli utsatt för samma sak? och till er som utsätter andra för samma behandling finner ni någon tillfredsställelse i eran handling?

--------------------
          Problemet är inte de onda människorna
          utan de goda människornas tystnad. Martin Luther King.

Oerhörda summor har lämnat välfärdssystemen genom de skattelättnader som nu genomförs och inte många opponerar sig. Gunilla T.

Att inte cykla är att gå för långt.

Redigerat av andersen: Idag, 45929 gånger.

Citera
          Gossen Ruda
          Inlägg 30-06-2012, 08:53
          Länk hit: #111

Medlem
          Antal inlägg: 23 957
          Medlem nr: 296

Huruvida "motti" är utsatt för ett drev eller bara blir tillrättavisad är svårt för en utomstående att avgöra, de flesta inläggen tycks vara skrivna i varierande tillstånd av upprördhet. Jag struntar i det men instämmer i behovet av en moderator.

--------------------
          Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです

Straight for ever. Cogito, ergo sum.

Citera
          Gita
          Inlägg 30-06-2012, 10:20
          Länk hit: #112

Medlem

CITAT (Gossen Ruda @ 30-06-2012, 09:53) *
          Huruvida "motti" är utsatt för ett drev eller bara blir tillrättavisad är svårt för en utomstående att avgöra,i

För min del kan jag inte se någon större skillnad mellan ett drev eller när samma gäng om och om igen ständigt "bara tillrättavisar" en och samma person.
          När det gäller Motti så tror jag dock att grunden ligger i att hon stod för en annan politisk uppfattning än Odlas flitigaste och hätskaste skribenter.
          När hon dessutom, lite naivt kanske, talade om hur glad och stolt hon (med all rätt) var över det hon och hennes man åstadkommit så tycks det helt enkelt blivit för mycket för "dom små".
          Gita

Citera
          Anki på Öland
          Inlägg 30-06-2012, 10:32
          Länk hit: #113

Medlem
          Antal inlägg: 6 847
          Medlem nr: 3 723

CITAT (Gita @ 30-06-2012, 11:20) *
          För min del kan jag inte se någon större skillnad mellan ett drev eller när samma gäng om och om igen ständigt "bara tillrättavisar" en och samma person.
          När det gäller Motti så tror jag dock att grunden ligger i att hon stod för en annan politisk uppfattning än Odlas flitigaste och hätskaste skribenter.
          När hon dessutom, lite naivt kanske, talade om hur glad och stolt hon (med all rätt) var över det hon och hennes man åstadkommit så tycks det helt enkelt blivit för mycket för "dom små".
          Gita

Tänk jag tycker det är väldigt mycket likhet med ditt käftande med Bengalow i var och varannan tråd.... ungefär samma sluggerteknik i diskussionerna och att inte lyssna på vad den andra säger.

--------------------
          Hundar och pelargoner....... sen är man sysselsatt året om :)
          Huserar på södra Öland

mitt album

Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 30-06-2012, 10:53
          Länk hit: #114

Gäster

Jag säger bara som Silos, ----- hur i helskota orkar ni med att göra Motti så illa? Vad är syftet med det hela?

"De små", kanske får näring genom att ge sig på en person som har vågat stå på sig med sina åsikter??.. confused.gif
          Hennes åsikter är lika verkliga och viktiga som er andras och det får man respektera att inte alla "sjunger samma melodi"!
          Hur kan det bli intressant att enbart se medhållande nickar om någon specifik sak? Inte det minsta intressant läsning alls.
          Det är ju mångfalden bland personer som gör det hela intressant även om man inte sväljer allt, utan har annan åsikt.
          Vad är ni ute efter? slänga ut personer som inte faller några på läppen, det liknar ju en småskola el rättare sagt en sandlåda....... whistling.gif

Med detta vill jag säga att jag tar parti och empati till dem som få må dåligt, det finns ju så många av er som är intresanta på var och ens speciella sätt, så jag vill inte måla det hela svart - vit, tro inte det..... kompiskram.gif
          Jag blev ledsen av det som Motti har fått utstå, jag har enbart sett henne som en öppen människa, kanske för öppen, men dock en medkännande och intressant person hela hon....

Motti, jag kommer att sakna dig!..... -cry-.gif .

Citera
          Gita
          Inlägg 30-06-2012, 11:13
          Länk hit: #115

Medlem

CITAT (Anki på Öland @ 30-06-2012, 11:32) *
          Tänk jag tycker det är väldigt mycket likhet med ditt käftande med Bengalow i var och varannan tråd.... ungefär samma sluggerteknik i diskussionerna och att inte lyssna på vad den andra säger.

Nu vet jag inte hur mycket just du varit inblandad i drevet mot Motti, men hur som helst tycks du inte klara av att ta avstånd från det.
          Gita

Citera
          abbbe
          Inlägg 30-06-2012, 11:15
          Länk hit: #116

Medlem
          Antal inlägg: 851
          Medlem nr: 8 321

CITAT (Ugglemormor @ 30-06-2012, 11:53) *
          Jag säger bara som Silos, ----- hur i helskota orkar ni med att göra Motti så illa? Vad är syftet med det hela?

"De små", kanske får näring genom att ge sig på en person som har vågat stå på sig med sina åsikter??.. confused.gif
          Hennes åsikter är lika verkliga och viktiga som er andras och det får man respektera att inte alla "sjunger samma melodi"!
          Hur kan det bli intressant att enbart se medhållande nickar om någon specifik sak? Inte det minsta intressant läsning alls.
          Det är ju mångfalden bland personer som gör det hela intressant även om man inte sväljer allt, utan har annan åsikt.
          Vad är ni ute efter? slänga ut personer som inte faller några på läppen, det liknar ju en småskola el rättare sagt en sandlåda....... whistling.gif

Med detta vill jag säga att jag tar parti och empati till dem som få må dåligt, det finns ju så många av er som är intresanta på var och ens speciella sätt, så jag vill inte måla det hela svart - vit, tro inte det..... kompiskram.gif
          Jag blev ledsen av det som Motti har fått utstå, jag har enbart sett henne som en öppen människa, kanske för öppen, men dock en medkännande och intressant person hela hon....

Motti, jag kommer att sakna dig!..... -cry-.gif .

Hur........................ confused.gif kan.... du.............. veta om.......... Motti talar sann...ing? confused.gif

--------------------
          jävla bladlöss!

Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 30-06-2012, 11:32
          Länk hit: #117

Gäster

Jo, mina erfarenheter av henne kommer inte enbart från det hon skrivit i trådarna, annars hade jag inte lagt mig i detta, men jag vet mer om henne än så ....... så därför skrev jag det jag gjorde........ kompiskram.gif

Jag bedömmer inte någon som finns som en okänt nick, bättre vetskap bör man ha innan man yttrar sig. Det vore fel......

Citera
          Anki på Öland
          Inlägg 30-06-2012, 11:39
          Länk hit: #118

Medlem
          Antal inlägg: 6 847
          Medlem nr: 3 723

CITAT (Gita @ 30-06-2012, 12:13) *
          Nu vet jag inte hur mycket just du varit inblandad i drevet mot Motti, men hur som helst tycks du inte klara av att ta avstånd från det.
          Gita

Inte särskilt inblandad alls, men det har väl inte med saken att göra, jag läser, även det du säger även om jag inte blandar mig i dina diskussioner heller. Jag har sagt det förut och säger det igen - som man ropar i skogen får man svar. Detta gäller inte någon särskild på forumet utan alla som deltar i diskussioner över huvud taget.

--------------------
          Hundar och pelargoner....... sen är man sysselsatt året om :)
          Huserar på södra Öland

mitt album

Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 30-06-2012, 12:09
          Länk hit: #119

Gäster

Ja, Anki,
          Det är din syn på saken, men jag brukar inte ropa ut i skogen, jag får ändå svaren till mig mycket enklare.

Jag har hållit mig avvaktande i forumsfrågor där Motti har varit med pga att hon har fått ta emot en del och jag vill inte i de lägen befatta mig med det hela, MEN det finns ju andra möjligheter att komma närmare någon och i detta fall var det hon som tog de första kontakterna och jag har en medkänsla och intuition, som alla andra, men dock mer utvecklad än mångas beroende det jag sysslar med.

Tröst och lyssna kan jag, men sedan är det upp till personen att göra sina val.
          Anki, jag hoppas att du förstår att vad som varit mellan henne och mig, för jag inte vidare.

Snälla du, jag tänker inte illa om dig, så låt oss ta det enbart lugnt och låta tiden visa vart det leder..... detta gäller också andra i forumet och när jag felar, får anmärkning så ber jag om ursäkt. Det är inte så enkelt alltid att skriva det man vill säga...... tummenupp.gif

Mitt medverkande här blir mindre och mindre pga. tid, men har så många av er nära mitt hjärta, så jag kikar in då det går...... shy.gif

Citera
          Gita
          Inlägg 30-06-2012, 12:29
          Länk hit: #120

Medlem

CITAT (Anki på Öland @ 30-06-2012, 12:39) *
          Inte särskilt inblandad alls, men det har väl inte med saken att göra, jag läser, även det du säger även om jag inte blandar mig i dina diskussioner heller. Jag har sagt det förut och säger det igen - som man ropar i skogen får man svar. Detta gäller inte någon särskild på forumet utan alla som deltar i diskussioner över huvud taget.

Håller faktiskt inte riktigt med. För några stycken tycks det har betydligt större betydelse vem som ropar än vad som ropas.
          Gita

Citera

11 sidor V  « < 4 5 6 7 8 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 03-09-2025, 16:36

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon