ja, som en del av er nämner, så varför inte starta en "bråktråd med glimten i ögat", dock inte att börja kasta skit och hemskheter, det menar jag inte......
Jag har märkt att när det blir för bränbara ämnen som diskuteras så blir man inte accepterad med sin egen åsikt om den skiljer sig något fr. de andra. Då undrar man att varför ens starta en sådan tråd dit andra inte få komma med sin åsikt?
Rätt barnsligt att hålla på med att påpeka stavfel, ni fattar väl att var och en skriver på sitt sätt med tangenterna och det är inte alltid man upptäcker att man slagit fel, eller som jag, kom skriver fort, så naglarna kan snudda andra boktäver.....eller att man har någon dialekt......
Motti finns och är just den öppna och ärliga person som hon har utgett sig vara .....gillar henne och de flesta, men det finns säkert hos var och en nickar ni inte gillar, men låt bli då att hacka på dem, lättast att undvika dem och sen är inte alla trådar sådana som man själv har intresse av och då låter man dem vara........
Vid missförstånd, fråga vad den andre/andra menade i helt lugnt..... är inte det enklare? Tänk på att det finns personer bakom en del nick som kan vara känsligare än andra......

gör inte andra illa medvetet....
Jag undviker det som känns känsligt för mig, det har jag fått lära mig av er, samt är så tacksam för råd och respons jag fått, utan att behövt be om det......
Stor kram på er alla och ha en bra dag! .......