Är du en av våra moderatorer?
Arbete pågår med att hitta moderatorer till vårt forum. Vi kommer att ha en huvudmoderator men söker samtidigt flera stycken moderatorer i forumet som ska hjälp varandra och huvudmoderatorn, utvecklas tillsammans och engagerar sig på den nivå de har möjlighet till. Är du kanske en av dem? Mejla mig i så fall och berätta varför just du vill bli moderator och vad du tycker att en moderator ska ha för roll i forumet. När våra moderatorer är valda och ska börja sin nya roll i forumet kommer det att finnas tydliga regler för hur de ska arbeta och vilka befogenheter de har, men naturligtvis kan uppgiften utvecklas efterhand. En moderator kommer inte att moderera trådar och diskussioner som de själv deltar i. Mejla mig och berätta varför just du är en av våra moderatorer! katarina@odla.nu Döp mejlet till "Moderator". Under augusti månad kommer jag att kontakta er som är aktuella att bli moderatorer i vårt forum för att ni sedan så snart som möjligt ska komma igång med uppgiften. Jag önskar er alla en riktigt fin sommar och tackar för ert engagemang, era härliga åsikter, fina kunskaper och stora tålamod här i forumet!
Hälsningar Katarina på redaktionen
|