Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

4 sidor V  < 1 2 3 4 >  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Porrfilm, fyller den någon funktion ?
          Gossen Ruda
          Inlägg 01-10-2012, 20:15
          Länk hit: #41

Medlem
          Antal inlägg: 23 957
          Medlem nr: 296

CITAT (*Stintan* @ 01-10-2012, 18:42) *
          Ok då tolkade jag lite fel. whist.gif

Jag var nog inte helt klar med beskrivningen så det är ursäktligt.

--------------------
          Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです

Straight for ever. Cogito, ergo sum.

Citera
          ryss_борис
          Inlägg 01-10-2012, 20:58
          Länk hit: #42

Medlem
          Antal inlägg: 523
          Medlem nr: 29 572

Det är otroligt hur begränsad de flestas biologiska kunskaper är...

Sanningen är att minst 95% av alla män i fertil ålder blir sexuellt upphetsade av att se avklädda attraktiva kvinnor i fertil ålder. Detta gäller oavsett hur mycket media/samhälle/folk etc försöker dölja det. Sen finns det många som döljer det, samt tycker det är skamligt och därför avstår, tycker det är moraliskt fel etc. Ni kan säga om och om igen att "sådan är inte min man" etc, men faktum är att de allra allra flesta män är sådana oavsett vad de/ni/alla andra tycker om det. De egenskaper som ger enorma fördelar evolutionärt förs vidare, så enkelt är det. För en kvinna som kan få barn bara ca 1g/år gällde det att hitta den bästa mannen för att få så bra avkomma som möjligt (för att avklomman ska överleva). För män, som kan para sig hela tiden, gällde inte detta - här lönade det sig istället att ligga runt så mycket som möjligt med så många kvinnor som möjligt, och män med dessa egenskaper var de som lyckades sprida sina gener, de andra blev utkonkurerade. Därför är män överlag "kåtare" än kvinnor. Ibland är svaret så enkelt - lär er evolution....

Tänker inte ge mig in i någon diskussion ang p-film, men de som tycker det är värt pengarna och ej tvingas in i det (alltså själva väljer det) anser jag göra helt rätt. Liv livet som du själv vill, så länge dina upptåg inte drabbar andra. Sen går det inte att komma ifrån att det alltid finns problem i form av ofrivillighet etc.

Citera
          Motti
          Inlägg 01-10-2012, 20:58
          Länk hit: #43

Medlem
          Antal inlägg: 10 802
          Medlem nr: 16 563

Vi råkade få en porrfilmskanal när vi köppte Canal plus hits och first ,och jag blir fruktansvärt upprörd av det jag såg ,allt handlar ju om mannens njutning !och man undrar just i vilken öppning på kvinna de ska annvända nästa gång .Motbjudande allt ihop tycker jag finns ingen ömhet eller kärlek i dom Porrfilmerna.O andra sidan har ju alla som medverkar valt det själva ! men jag tänder inte på den smörjan fy säger jag sick.gif

Citera
          Hjortronsylt
          Inlägg 01-10-2012, 21:15
          Länk hit: #44

Gäster

CITAT (ryss_бори @ 01-10-2012, 21:58) *

Sanningen är att minst 95% av alla män i fertil ålder blir sexuellt upphetsade av att se avklädda attraktiva kvinnor i fertil ålder. Detta gäller oavsett hur mycket media/samhälle/folk etc försöker dölja det. Sen finns det många som döljer det, samt tycker det är skamligt och därför avstår, tycker det är moraliskt fel etc. Ni kan säga om och om igen att "sådan är inte min man" etc, men faktum är att de allra allra flesta män är sådana oavsett vad de/ni/alla andra tycker om det. De egenskaper som ger enorma fördelar evolutionärt förs vidare, så enkelt är det. För en kvinna som kan få barn bara ca 1g/år gällde det att hitta den bästa mannen för att få så bra avkomma som möjligt (för att avklomman ska överleva). För män, som kan para sig hela tiden, gällde inte detta - här lönade det sig istället att ligga runt så mycket som möjligt med så många kvinnor som möjligt, och män med dessa egenskaper var de som lyckades sprida sina gener, de andra blev utkonkurerade. Därför är män överlag "kåtare" än kvinnor. Ibland är svaret så enkelt - lär er evolution....

Väl skrivet!
          Sexlusten är den starkaste driften som finns hos en människa. Fast till skillnad mot andra djur så utförs sex även för njutnings skull. Andra djur blir inte kåta av att se andra djur para sig. (Möjligtvis finns det undtantag) Men det har ju med hormoner att göra, de styr ju otroligt mycket!

CITAT (Motti @ 01-10-2012, 21:58) *
          Vi råkade få en porrfilmskanal när vi köppte Canal plus hits och first ,och jag blir fruktansvärt upprörd av det jag såg ,allt handlar ju om mannens njutning !och man undrar just i vilken öppning på kvinna de ska annvända nästa gång .Motbjudande allt ihop tycker jag finns ingen ömhet eller kärlek i dom Porrfilmerna.O andra sidan har ju alla som medverkar valt det själva ! men jag tänder inte på den smörjan fy säger jag sick.gif

Även män kan ha svårt att kn*lla på beställning... Så tror faktiskt inte att männen har det så mycket bättre än vad tjejerna har alla ggr.

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 01-10-2012, 22:21
          Länk hit: #45

Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem nr: 6 301

CITAT (ryss_бори @ 01-10-2012, 21:58) *

Tänker inte ge mig in i någon diskussion ang p-film, men de som tycker det är värt pengarna och ej tvingas in i det (alltså själva väljer det) anser jag göra helt rätt. Liv livet som du själv vill, så länge dina upptåg inte drabbar andra. Sen går det inte att komma ifrån att det alltid finns problem i form av ofrivillighet etc.

Vet inte hur du läser men är det någon som har påstått motsatsen?

--------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson

Citera
          ryss_борис
          Inlägg 01-10-2012, 23:04
          Länk hit: #46

Medlem

CITAT (*Stintan* @ 01-10-2012, 23:21) *
          Vet inte hur du läser men är det någon som har påstått motsatsen?

Med tanke på vad en del folk skrivit i tråden så verkade de inte känna till detta nej.

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 01-10-2012, 23:08
          Länk hit: #47

Medlem

CITAT (ryss_бори @ 02-10-2012, 00:04) *
          Med tanke på vad en del folk skrivit i tråden så verkade de inte känna till detta nej.

Tror att du underskattar folks kunskaper. happy.gif

--------------------

Citera
          Motti
          Inlägg 01-10-2012, 23:09
          Länk hit: #48

Medlem

Hur tänker ni nu!det är inte männen i Porrfilmerna som blir nersprutade av sperma eller som sväljer eller som har sperma hängandes i ögomfransar mm .Jag tycker det är så fruktansvärt förnedrande så det finns inte . Vad har det med kärlek och respeckt för varandra att göra ?inte ett smack .
          Det har mest med förnedring att göra enligt min åsikt .

Redigerat av Motti: 01-10-2012, 23:10

Citera
          Hjortronsylt
          Inlägg 02-10-2012, 00:30
          Länk hit: #49

Gäster

CITAT (*Stintan* @ 02-10-2012, 00:08) *
          Tror att du underskattar folks kunskaper. happy.gif

Det har väl aldrig skadat att påminna folk hur saker och ting ligger till? Speciellt i ett forum som detta där man fått läsa sådant som varit helt vansinne.

Citera
          Motti
          Inlägg 02-10-2012, 00:36
          Länk hit: #50

Medlem

Jag har i alla fall svårt att tro att kvinnor tycker om att bli nersprutade med sperma i ansiktet i alla fall !kan inte se något verklighetsförankrat i det eller någon mening med det heller .

Citera
          Hjortronsylt
          Inlägg 02-10-2012, 00:40
          Länk hit: #51

Gäster

CITAT (Motti @ 02-10-2012, 01:36) *
          Jag har i alla fall svårt att tro att kvinnor tycker om att bli nersprutade med sperma i ansiktet i alla fall !kan inte se något verklighetsförankrat i det eller någon mening med det heller .

Vill man behaga mannen så tror jag de flesta kvinnor njuter av det. Att vara egoistisk i sängen är något utav det mest avtändande som finns! Båda ska finnas där för att kunna tillfredsställa varandra.
          Hellre All in än något halvdant om jag får säga mitt. smile.gif
          Att få sperma på ansiktet gör inte ont, det enda är ju att det blir lite kladdigt.
          Däremot att utföra sexuella handlingar där smärta ingår, det är aldrig OK.

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 02-10-2012, 02:11
          Länk hit: #52

Medlem

CITAT (Hjortronsylt @ 02-10-2012, 01:40) *
          Vill man behaga mannen så tror jag de flesta kvinnor njuter av det. Att vara egoistisk i sängen är något utav det mest avtändande som finns! Båda ska finnas där för att kunna tillfredsställa varandra.
          Hellre All in än något halvdant om jag får säga mitt. smile.gif
          Att få sperma på ansiktet gör inte ont, det enda är ju att det blir lite kladdigt.

Och du ska snacka om perverst giggle.gif

CITAT (Hjortronsylt @ 02-10-2012, 01:30) *
          Det har väl aldrig skadat att påminna folk hur saker och ting ligger till? Speciellt i ett forum som detta där man fått läsa sådant som varit helt vansinne.

Nu var det ju inte fråga om att påminna utan om hur begränsade kunskaper folk har enligt skribenten.

--------------------

Citera
          Forumvärd
          Inlägg 02-10-2012, 06:52
          Länk hit: #53

Gäster

Del av inlägg i den här tråden har rensats

I den här tråden bröt del av ett inlägg mot regel nummer 3 i trivselreglerna. Den delen av det aktuella inlägget har rensats bort.

Trivselregel nummer 3 lyder:

3. Hjälps vi åt att skapa god stämning genom att diskutera på ett respektfullt sätt, genom att lämna trådar som inte tillför oss något eller där vi inte har något konstruktivt att tillföra och genom att bidra med egna trådar i positiv anda.

För att forumet ska kunna vara den intressanta, engagerande och positiva plats som vi vill ha bör alla dra åt samma håll, och en positiv anda sprids lätt om man är många som har den inställningen.

Väl mött i forumet på Odla.nu!

Heléne, forumvärd

Citera
          tomas99
          Inlägg 02-10-2012, 07:12
          Länk hit: #54

Medlem
          Antal inlägg: 613
          Medlem nr: 3 728

bra ingen höjdare med porrlänkar här ifrån.

--------------------
          Vi är många som blivit drabbade på olika sätt av kränkande behandling. Idag hörs ordet mobbning ( kränkande särbehandling) allt oftare i radio/TV och i övrig media och på arbetsplatser. Men vi måste lära känna ordet och vad det betyder.

Citera
          Jubbe063
          Inlägg 02-10-2012, 13:22
          Länk hit: #55

Medlem
          Antal inlägg: 1 578
          Medlem nr: 40 199

CITAT (Hjortronsylt @ 02-10-2012, 01:40) *

Hmm, smärta kan vara helt ok om alla parter är med på noterna. För tycka vad man vill om smärta och allt annat som ryms under benämningen BDSM så är det ju så att vi alla tänder på olika saker och njuter av olika saker. En del njuter av att få ge smärta eller känna smärta vid sexualakten. Ja, rätt många faktiskt känner njutning av att känna lite vanmakt.... Men som sagt, det måste vara ömsesidigt och alla inblandade ska vara införstådda och med på noterna.

Citera
          Hjortronsylt
          Inlägg 02-10-2012, 18:04
          Länk hit: #56

Gäster

CITAT (Jubbe063 @ 02-10-2012, 14:22) *
          Hmm, smärta kan vara helt ok om alla parter är med på noterna. För tycka vad man vill om smärta och allt annat som ryms under benämningen BDSM så är det ju så att vi alla tänder på olika saker och njuter av olika saker. En del njuter av att få ge smärta eller känna smärta vid sexualakten. Ja, rätt många faktiskt känner njutning av att känna lite vanmakt.... Men som sagt, det måste vara ömsesidigt och alla inblandade ska vara införstådda och med på noterna.

Jag menade såklart obehaglig smärta som tar över allt annat.
          Lite smärta hettar väl snarare bara till sexet ännu mer, så länge det är under goda former. yes.gif

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 02-10-2012, 18:45
          Länk hit: #57

Medlem

Tror ni har tittat på för mycket porrfilmer unsure.gif

--------------------

Citera
          pejori
          Inlägg 02-10-2012, 19:15
          Länk hit: #58

Medlem
          Antal inlägg: 19 528
          Medlem nr: 2 682

CITAT (*Stintan* @ 02-10-2012, 19:45) *
          Tror ni har tittat på för mycket porrfilmer unsure.gif

Tror jag med.
          Ser man tillräckligt på det som är "onormalt" blir det med tiden en normalitet. whistling.gif

Vissa öppningar är för utgående bruk, inte "inkommande"... sleeping.gif

--------------------
          Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare.
          Bor i zon 2

Citera
          ryss_борис
          Inlägg 02-10-2012, 19:24
          Länk hit: #59

Medlem

CITAT (*Stintan* @ 02-10-2012, 03:11) *
          Och du ska snacka om perverst giggle.gif
          Nu var det ju inte fråga om att påminna utan om hur begränsade kunskaper folk har enligt skribenten.

Ja, det var det. Syftet var dock att de skulle få upp ögonen och försöka förstå ett enkelt samband. Sen syftade jag inte på alla här inne, utan på x antal personer.

Tycker det är bedrövligt att många inte förstår sig på evolution och andra logiska samband, och det står jag för!

Citera
          Huggorm
          Inlägg 02-10-2012, 19:27
          Länk hit: #60

Moderator
          Antal inlägg: 18 405
          Medlem nr: 9 009

CITAT (pejori @ 02-10-2012, 20:15) *
          Vissa öppningar är för utgående bruk, inte "inkommande"... sleeping.gif

Är det inte den av media så varmt prisade HBT-rörelsen du borde berätta det?

Citera

4 sidor V  < 1 2 3 4 >
          Skriv svarNytt inlägg
          2 användare läser den här tråden just nu (2 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 25-10-2025, 05:48

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon