Medlem
Antal inlägg: 35 147
Medlem nr: 5 447
CITAT (Anki på Öland @ 11-12-2012, 23:56)
Hehe.. inga problem, det har slutat snöa och vägen är plogad och jag har t.o.m. skotta bort plogvallen Ska fixa det i morgon bitti - med långkallingar och telefon på fickan.... ifall....
Annars skickar jag hjälp till dej!
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson
Medlem
Antal inlägg: 153
Medlem nr: 1 224
Nu har mitt paket kommit! Jag har tydligen varit jättesnäll för det var tre små paket i kuvertet och ett julkort! Jag har klämt och känt och luktat men kommer inte på nå't. I det ena paketet känns det som två ben men en oformlig massa upptill, eller om det ska vara nedåt De andra två är helt omöjliga att gissa. Tack snälla tomten
Medlem
Antal inlägg: 24 744
Medlem nr: 110
Jag har fått paket idag. Ingen avslöjande poststämpel så jag kunde veta varifrån det är skickat.
Har jag skickat idag eller igår eller har jag glömt det? Det är frågan. Har jag skickat en julklapp (eller flera) eller födelsepresent eller påskpaket? Ibland kan man slå ihopa för hela året och julen vara ska till påska.... Men jag vet väl inte när min mottagare fyller år?
Medlem
Antal inlägg: 10 735
Medlem nr: 2 529
Jaaa, skämsmösssan som Biggan gav mig hjälpte, har burit den hela dagen och i lådan ramlade det in ett paket. Men, lite (LITE??) stressad som jag är har jag glömt kolla poststämpeln, kollade bara att det var ett frimärke och ingen avsändare Så det var nog inte Monaxe. Stod inget om fulpapper, men jag vågade öppna och därinne låg ett spännande litet rött paket!