CITAT (Motti @ 24-11-2012, 00:36)

............En Varg kan dra iväg några mil på en dag uppåt en 4 mil minst...........
CITAT (Motti @ 26-11-2012, 23:13)

Jag är lite kluven i frågan om Varg !jag älskar att se dom på TV men är osäker på om jag vill ha dom inpå knutarna.................
CITAT (Motti @ 30-11-2012, 23:29)

Vi har minst två Vargar runt Nässjö nu !snacket här är att någon har planterat ut dom...........
CITAT (Motti @ 02-12-2012, 01:40)

............Många tror de är hitskjutsade inplanterade här .
CITAT (Motti @ 06-12-2012, 00:51)

............Jag vet verkligen inte hur jag står i denna frågan just nu .
CITAT (Motti @ 08-12-2012, 21:09)

Ni lever i en bubbla och har ingen koll på verkligheten !slår vad om att de flesta av er här som sitter och gör löje av det jag skrivit bor i städer !
Min son har en jaktvän i en av de största Skogsbolagen i Sverige ,han i sin tur har en vän i Naturvårdsverket som har bekräfftat alla dessa tre Vargpars utsläpp.................Dessa tre Vargpar ska styra upp inaveln bland Vargen i Sverige !sägs det då .
CITAT (Motti @ 14-12-2012, 22:37)

Undrar just hur många av er här som lever med jakt och Landsbyggd ?eller hur många av er här som bara gissar hur det är ute i verkligheten ? får en känsla av att många här sitter i storstäder i en lägenhet och inte vet ett skit om hur det fungerar ute på landet eller i ett jaktlag eller om jakt , både min man och jag 'är uppvuxna med jakt och har så varit sedan vi var nyfödda !så kom inte och tala om för oss vad vi inte vet ,för ni har inte en susning om ni inte vet vad ni pratar om............
CITAT (Motti @ 21-12-2012, 13:12)

............ det verkar som det är fler än 3 vargpar som de planterats ut............
CITAT (Motti @ 29-12-2012, 01:33)

MEN !är det en vargflock så är inte en gris så svårfångad för dom .Nu har de ju släppt ut fyra Vargpar i småland........
CITAT (Motti @ 03-01-2013, 00:22)

Det där är skitsnack !de Vargar vi har här är utplanterade ,som sagt tror ni Vargar kan flyga ?och skulle vi inte i så fall fått rapporter på media om att fyra vargpar var på väg ner hit ? Jag säger ju att de är inplanterade !vill man inte se fakta så vill man inte .
Antalet vargar och din kännedom om varg och allt däromkring har verkligen växt från dag till dag......

men Sveriges geografi verkar det vara sämre med...
Såg du kartan var vargen finns och Anmas information om befolkningstäthet??