Medlem
Antal inlägg: 5 158
Medlem nr: 21 199
Hotmail kan nästan omöjligt försvinna? Det är bara Messenger och Skype som går ihop precis som på Facebook? Alla köper upp varandra och levererar sämre saker
Moderator
Antal inlägg: 18 405
Medlem nr: 9 009
Jag har haft min messenger i tio år och hotmailadressen i femton år. Det är betydligt längre än jag haft något telefonnummer eller bostadsadress sedan föräldrahemmet. De har varit min fasta punkt i tillvaron, det enda stället där folk alltid kunnat nå mig. Jag tycker inte alls om att det görs förändringar i de funktionerna
Medlem
Antal inlägg: 10 260
Medlem nr: 5 642
CITAT (Huggorm @ 19-01-2013, 21:18)
Jag har haft min messenger i tio år och hotmailadressen i femton år. Det är betydligt längre än jag haft något telefonnummer eller bostadsadress sedan föräldrahemmet. De har varit min fasta punkt i tillvaron, det enda stället där folk alltid kunnat nå mig. Jag tycker inte alls om att det görs förändringar i de funktionerna
Trösta dig med att du i alla fall får behålla din hotamiladress.
Medlem
Antal inlägg: 4 738
Medlem nr: 45
CITAT (Huggorm @ 19-01-2013, 21:18)