Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

5 sidor V  « < 3 4 5  
          LåstNytt inlägg
          > Spricker Aliansen?
          Spricker Aliansen?
          Kommer Aliansen att spricka vid nästa val för att en eller flera småpartier hamnar under 4% spärren?
          Ja [ 15 ] ** [53.57%]
          Nej [ 11 ] ** [39.29%]
          Osäker [ 2 ] ** [7.14%]
          Totalt antal röster: 28

Gossen Ruda
          Inlägg 29-03-2013, 08:11
          Länk hit: #81

Medlem
          Antal inlägg: 23 957
          Medlem nr: 296

Håller med Jubbe om att tråden spårat ur men eftersom jag lämnade tråden igår kväll för att uppsöka sängen vill jag bara besvara Mottis svamlande, även om jag misstänker att du lider av krokodilsyndromet. När övriga Europa berömmer Anders Borg vet de inte eller har glömt att Alliansen tog över ett dukat bord med välskötta finanser efter Göran Persson som det bara var att fortsätta utveckla.

--------------------
          Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです

Straight for ever. Cogito, ergo sum.

Citera
          gnon49
          Inlägg 29-03-2013, 10:35
          Länk hit: #82

Medlem
          Antal inlägg: 4 721
          Medlem nr: 17 660

CITAT (Gossen Ruda @ 29-03-2013, 08:11) *
          Håller med Jubbe om att tråden spårat ur men eftersom jag lämnade tråden igår kväll för att uppsöka sängen vill jag bara besvara Mottis svamlande, även om jag misstänker att du lider av krokodilsyndromet. När övriga Europa berömmer Anders Borg vet de inte eller har glömt att Alliansen tog över ett dukat bord med välskötta finanser efter Göran Persson som det bara var att fortsätta utveckla.

Egentligen bedömmer o berömmer man väl Sverige i första hand, inte enbart finansministern eller regeringen. Även oppositionen finns ju i riksdagen o påverkar.
          Visst, regeringen har ansvaret o skall äras eller kritiseras för vad den gör. Men vår ekonomi vilar ju tungt på exporten o då är ju hela arbetsmarknaden inkl. fack inblandade. Löfven var ju en erkänt skicklig ledare för metall t.ex. Sedan finns det ju stolpskott i varenda organisation. Delar av SSU bidragsfuskade ju så det stod
          härliga till vilket givetvis spillde över på moderpartiet. För mig är en ansvarstagande regering viktigast, färgen kommer i andra hand.

--------------------
          Odlar i zon 2-3 utanför Uddevalla

Den bästa huvudkudden har ett positivt innehåll.

Citera
          Motti
          Inlägg 31-03-2013, 01:08
          Länk hit: #83

Medlem
          Antal inlägg: 10 802
          Medlem nr: 16 563

Jag tycker man kan uppföra sig lite snyggt och recpektera andras åsikter utan att förlöjliga ! För dom som följer med i Världspolitiken och har koll så är det faktiskt så att Anders Borg är omtalad i Europa och även i andra länder som en mycket kunning och duglig Ekonomiminister ! Sverige anses som en model för resten av europa när det gäller ekonomihantering ! det kan inte undgå någon som följer med i Världsekonomin och har lite hum !
          Finns en del som skiver vad som helst för att få rätt naughty.gif

Citera
          Aqvakul
          Inlägg 31-03-2013, 01:17
          Länk hit: #84

Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem nr: 12 751

CITAT (Motti @ 31-03-2013, 01:08) *
          Jag tycker man kan uppföra sig lite snyggt och recpektera andras åsikter utan att förlöjliga ! För dom som följer med i Världspolitiken och har koll så är det faktiskt så att Anders Borg är omtalad i Europa och även i andra länder som en mycket kunning och duglig Ekonomiminister ! Sverige anses som en model för resten av europa när det gäller ekonomihantering ! det kan inte undgå någon som följer med i Världsekonomin och har lite hum !
          Finns en del som skiver vad som helst för att få rätt naughty.gif

Detta är INTE "Anders Borg - tråden"!!!

--------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

zon 1

Citera
          Gita
          Inlägg 31-03-2013, 07:08
          Länk hit: #85

Medlem
          Antal inlägg: 5 162
          Medlem nr: 8 833

CITAT (Aqvakul @ 31-03-2013, 01:17) *
          Detta är INTE "Anders Borg - tråden"!!!

Men HERREGUD människa, vad du är petig! Hur smala vill du att trådarna skall vara? Kan man diskutera huruvida Alliansens spricker eller inte utan att komma in på politik, de politiska aktörerna m.m.?

Javisst, man kan svara ja eller nej, men det blir väl inte särskilt mycket till debatt. Vill man på något sätt motivera sitt svar så håller man sig ju uppenbarligen enl. dig INTE till trådens ämnen.

Är vansinnigt trött på dem som skall/försöker styra upp ALLT i minsta detalj, t.o.m obetydliga diskussionsforum på nätet.

Ja, jag är högst medveten om att jag har hamnat utanför trådens ämne så du behöver återigen inte påpeka självklarheter.
          Gita

Citera
          Aqvakul
          Inlägg 31-03-2013, 08:10
          Länk hit: #86

Medlem

CITAT (Gita @ 31-03-2013, 07:08) *
          Men HERREGUD människa, vad du är petig! Hur smala vill du att trådarna skall vara? Kan man diskutera huruvida Alliansens spricker eller inte utan att komma in på politik, de politiska aktörerna m.m.?

Javisst, man kan svara ja eller nej, men det blir väl inte särskilt mycket till debatt. Vill man på något sätt motivera sitt svar så håller man sig ju uppenbarligen enl. dig INTE till trådens ämnen.

Är vansinnigt trött på dem som skall/försöker styra upp ALLT i minsta detalj, t.o.m obetydliga diskussionsforum på nätet.

Ja, jag är högst medveten om att jag har hamnat utanför trådens ämne så du behöver återigen inte påpeka självklarheter.
          Gita

Jag har inga problem med att det blir lite OT. Däremot är det jobbigt med människor som inte kan hålla i sär två trådar...

(Sen undrar jag vem det är som kommer med flest pekpinnar här på forumet, du eller jag Gita...)

--------------------

zon 1

Citera
          Gita
          Inlägg 31-03-2013, 08:51
          Länk hit: #87

Medlem

CITAT (Aqvakul @ 31-03-2013, 09:10) *
          (Sen undrar jag vem det är som kommer med flest pekpinnar här på forumet, du eller jag Gita...)

Ja, med all sannolikhet du! Minst en om dan, tror jag. Mina besök på forumet är lite mer sporadiska så jag kan nog inte tävla med dig när det gäller pekpinnar.
          Och du, mina "pekpinnar" riktar sig allt som oftast mot dem som finner nöje i att uppfostra/tillrättavisa andra vuxna så som om de vore mindre vetande eller barn.
          Gita

Citera
          Aqvakul
          Inlägg 31-03-2013, 09:01
          Länk hit: #88

Medlem

CITAT (Gita @ 31-03-2013, 08:51) *
          Ja, med all sannolikhet du! Minst en om dan, tror jag. Mina besök på forumet är lite mer sporadiska så jag kan nog inte tävla med dig när det gäller pekpinnar.
          Och du, mina "pekpinnar" riktar sig allt som oftast mot dem som finner nöje i att uppfostra/tillrättavisa andra vuxna så som om de vore mindre vetande eller barn.
          Gita

Procentuellt är du definitivt värst..

--------------------

zon 1

Citera
          Gita
          Inlägg 31-03-2013, 09:10
          Länk hit: #89

Medlem

CITAT (Aqvakul @ 31-03-2013, 10:01) *
          Procentuellt är du definitivt värst..

Näääääääääää......., det är jag inte !
          Gita
          Oj, långt från trådens ämne, hoppas du ursäktar, det är ju viktigt för dig att inte svamla om annat!

Citera
          Huggorm
          Inlägg 31-03-2013, 11:40
          Länk hit: #90

Moderator
          Antal inlägg: 18 405
          Medlem nr: 9 009

Den här tråden är fullständigt urspårad och låses därför. Om Jubbe063 som trådstartare hellre vill ha den rensad och öppnad får han skicka ett PM så skall jag se på det.

Citera

5 sidor V  « < 3 4 5
          LåstNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 17-10-2025, 14:45

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon