CITAT (jaj-51 @ 26-04-2013, 13:56)

Ja notan drogs på ett konto så restaurangen fick betalt.
Det kallas för intern representation när de festade loss.
Kuriosa men månaden innan beslutade samma gäng att dra in på pensionernas julbord för att spara pengar.
Han fick sparken från Poseidon när mutorna avslöjades!
Undra om det var med uppsägningslön och avgångsvederlag? på samma sätt som egnahemsbolagets högste tjänsteman fick sluta sitt jobb dagen före den fällande dommen.
Hörde på radion att hans straff blev lindrigare eftersom han inte fick behålla jobbet!
När du säger gäng - skulle du kunna tala om för oss vilka som avses ???? Nee, det kan du inte eftersom du enbart
lyssnar på det som sägs i media m m.
Det är först när någon har full insyn i alla ärenden och beslut som denne kan yttra sig korrekt - allt annat är nonsens och rykten....och media till viss del
Jag tycker definitiv inte om det som sker - men jag tycker inte heller om när någon spekulerar felaktigt !
CITAT (ninnisky @ 26-04-2013, 14:49)

När du säger gäng - skulle du kunna tala om för oss vilka som avses ???? Nee, det kan du inte eftersom du enbart
lyssnar på det som sägs i media m m.
Det är först när någon har full insyn i alla ärenden och beslut som denne kan yttra sig korrekt - allt annat är nonsens och rykten....och media till viss del
Jag tycker definitiv inte om det som sker - men jag tycker inte heller om när någon spekulerar felaktigt !
Förresten är vi OT för länge sedan::::::::::::::
Redigerat av ninnisky: 26-04-2013, 15:54
Det är dumt att slänga bort en hel cykel för att det kommit in ett gruskorn i kedjan...