Vad tycker ni?
Själv är jag lite sur just nu. Man fick en rabatt på 75:- för ett tag sen och det var ju snällt. Från början hade jag bara tänkt att beställa några frön och bara betala några kronor kanske, men sen blev det en jättestor beställning tillsammans med en kompis istället. Det är rätt svårt att behärska sig när man väl har kommit igång

Det blev både frön och knölar etc. så det blev liksom två beställningar för de gick inte att slå ihop. Vi fyllde i rabattkoden i båda och hänvisade till att det var samma beställning. Jag kontrolläste noga och vi såg båda att den var ifylld i det lilla fältet.
När paketet äntligen kom visade det sig att de inte hade dragit av rabatten! Det var bara därför jag beställde!

Vi ringde och frågade och de sa att vi inte hade godkänt korrekt eller nåt sånt och att det var omöjligt att dra av rabatten i efterhand. Den gäller fortfarande men då får jag beställa en gång till, hela rabatten blir alltså i slutändan "uppäten" av frakten och det roliga försvinner. Det känns som om det var med flit, de vet säkert också att när man väl beställer så beställer man gärna ganska mycket så de vill nog gärna att man ska bli tvungen att beställa en gång till. Jag känner mig lurad och manipulerad.
Jag har beställt några gånger tidigare och tyckt att det fungerade utmärkt. Vid ett tillfälle klagade jag på en vara och fick den genast ersatt och ett jättebra bemötande. Vad jag har förstått brukar de flesta kunder vara nöjda. Man har väl också tagit hänsyn till vädret och var i landet folk bor för att inget ska frysa sönder på transporten. Denna gången blev paketet liggande över påsk, det tyckte jag också var dåligt. Jag väntade i evigheter, då kunde jag väl ha väntat några dagar till.
Någon sa att odla har växt väldigt mycket, är det så? Vill man sälja mycket och struntar i försämrad kundservice? Vad är era erfarenheter?
Vill någon från odla vara snäll och kommentera?
Som jag känner det nu kommer jag att utnyttja min rabatt men sen vill jag nog inte beställa fler gånger