Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

2 sidor V  < 1 2  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Erfarenheter av att beställa på odla, Har det blivit sämre?
          Eva 33c
          Inlägg 28-04-2013, 11:56
          Länk hit: #21

Gäster

CITAT (mamamaggan @ 28-04-2013, 11:53) *
          Återkommer till dig i ett PM om några dagar , hoppas det är OK .

tummenupp.gif

Citera
          solbrud
          Inlägg 29-04-2013, 20:54
          Länk hit: #22

Medlem
          Antal inlägg: 158
          Medlem nr: 74 915

Jag har köpt både massvis med frösorter och plantor och lökar från Odla.nu sen en hel del år och oftast så har det funkat väldigt bra. Nån gång så var perenner inte vid liv, med det var också väldigt varmt den perioden. Jag kontaktade genast Kundtjänst med information om problemen och vilka växter det gällde så fick jag ersättning utan diskussioner.
          Plantorna har förutom den gången varit fina och har växt sig stora under den första sommaren.

Jag har med tiden lärt mig att maila när jag vill ha dem för att det ska passa temperaturen ute och växterna varken torka eller frysa sönder. Dessutom så har jag alltid fått ett väldigt bra bemötande när jag haft frågor eller åsikter.

Citera
          Myosotis
          Inlägg 30-04-2013, 12:27
          Länk hit: #23

Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem nr: 12 674

CITAT (Eva i Skåne @ 26-04-2013, 15:27) *
          Det där med att inte ha kunnat utnyttja rabatten som Myo berättat om drabbade mig också fast i en helt annan form.
          Jag beställde en del perenner och missade att det tydligen fanns en ruta att fylla i rabattkoden så jag skrev den i "övrigt"-fältet. Då fick jag ett svar att det var lättast om jag själv fyllde i koden i avsedd ruta och min order annullerades så jag kunde skriva i en ny med rätt uppgifter. Nej, jag gjorde ingen ny beställning...

men jag kommer säkert handla för mina 375:- vid annat tillfälle. blink.gif

I det fallet kan jag ju tycka att de kunde flyttat rabattkoden till korrekt ställe bara. Hade jag fått min order annullerad hade jag nog inte heller orkat börja om trostar.gif

I mitt fall verkar det nu som om rabattkoden aldrig kom med, tur att vi var två som fyllde i, annars hade jag nog börjat tvivla på mig själv nu. Kan det vara en datorgrej? Kan det kanske bero på att vi ju fyllde i samma kod två gånger för säkerhets skull i båda delbeställningarna? Hur som helst tyckte jag nu att jag fick ett väldigt bra bemötande, tack för hjälpen med att reda ut det här, Katarina blomma.gif

--------------------
          Det ska gå.

Citera
          Irene_L
          Inlägg 30-04-2013, 13:34
          Länk hit: #24

Medlem
          Antal inlägg: 4 111
          Medlem nr: 5 006

Just det där med att få koden att funka verkar det vara många som har fått problem med. Jag själv kopierade koden och klistrade in den sen på min beställning. Men det gick inte att få den att fungera så jag skrev den i kommentaren på beställningen. Sen ringde jag odla för att se om det var okey men det funkade inte att göra så. Kvinnan jag pratade med sa att det var bättre att skriva koden för hand för man kunde få med dolda saker med när man kopierade.
          Nu hjälpte dom mig på Odla så att jag fick min rabatt. Det var bra!

Men eftersom många verkar haft problem med rabattkoden så skulle det stå i beställningen att man ska skriva in den för hand.

--------------------
          Irene sår och odlar i zon 3

Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 30-04-2013, 14:55
          Länk hit: #25

Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem nr: 110

Igår gjorde jag en ny beställning och det första som kom upp var rutan för rabattkod så jag tror beställningssidan ändrats efter vår klagan blink.gif
          Min beställning funkade utmärkt denna gången och nu ser jag fram emot en låda med sommarblommor för den facila summan av 7:- biggrin.gif

Citera

2 sidor V  < 1 2
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 29-07-2026, 13:36

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon