CITAT (Eva i Skåne @ 26-04-2013, 15:27)

Det där med att inte ha kunnat utnyttja rabatten som Myo berättat om drabbade mig också fast i en helt annan form.
Jag beställde en del perenner och missade att det tydligen fanns en ruta att fylla i rabattkoden så jag skrev den i "övrigt"-fältet. Då fick jag ett svar att det var lättast om jag själv fyllde i koden i avsedd ruta och min order annullerades så jag kunde skriva i en ny med rätt uppgifter. Nej, jag gjorde ingen ny beställning...
men jag kommer säkert handla för mina 375:- vid annat tillfälle.

I det fallet kan jag ju tycka att de kunde flyttat rabattkoden till korrekt ställe bara. Hade jag fått min order annullerad hade jag nog inte heller orkat börja om
I mitt fall verkar det nu som om rabattkoden aldrig kom med, tur att vi var två som fyllde i, annars hade jag nog börjat tvivla på mig själv nu. Kan det vara en datorgrej? Kan det kanske bero på att vi ju fyllde i samma kod två gånger för säkerhets skull i båda delbeställningarna? Hur som helst tyckte jag nu att jag fick ett väldigt bra bemötande, tack för hjälpen med att reda ut det här, Katarina