Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

2 sidor V  < 1 2  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Digitalkamera, tjohoo
          Liastar
          Inlägg 07-04-2004, 15:02
          Länk hit: #21

Medlem
          Antal inlägg: 55
          Medlem nr: 2 900

Finns andra varianter av Nikon Coolpix som också är bra. Själv är jag jättenöjd med min 3100, dock så kan det vara bra att köpa större minneskort (men det får man göra till de flesta), samt ett par omgångar uppladdningsbara batterier om man planerar att fota mycket. Dom går åt rätt fort, fast det är praktiskt att den använder vanliga AA(r6) batterier också, som man kan köpa varsomhelst. Kan rekommendera att gå in på Cyberphoto och Scandinavian Photo där de flesta kamerorna finns med recensioner och test.

Citera
          MimE
          Inlägg 07-04-2004, 16:06
          Länk hit: #22

Medlem
          Antal inlägg: 426
          Medlem nr: 2 502

Jag har för tillfället en Olympus Mju 400 (4.0 Mpixel) som jag är mycket nöjd med.

Mina krav (just nu laugh.gif ) är att den ska vara smidig och mycket vädertålig.
          Mig veterligt är Olympus Mju den enda lilla digitalkameran som räknas som vattentät.

Tydligen är det problem att optiken blir för varm om den görs tät nog för att tåla vatten.

Blomstersmurfen:
          Jag rekommenderar att du hittar en kamera du trivs med och kikar sen på Pricerunner och Kelkoo för att se var du kan få bästa valuta för pengarna.
          Tänk på att i en fotoaffär kan du oftast pruta mer eller få mer tillbehör än på exempelvis Siba.

Lycka till!

/Mimmi

P.S. Fördelen med en digitalkamera är att man kan testa MASSOR i affären. Det är lite svårare med en kamera med vanlig film. tongue.gif

Citera
          MRLINDELL
          Inlägg 10-04-2004, 16:26
          Länk hit: #23

Medlem
          Antal inlägg: 1 190
          Medlem nr: 2 101

Canon Powershot A60 1.400 sek på www.fyndborsen.se

Citera

2 sidor V  < 1 2
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 08-06-2026, 05:06

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon