Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Efterlängtad avi
          Nutten
          Inlägg 16-04-2004, 22:37
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 849
          Medlem nr: 1 090

För en månad sedan beställde jag böcker från USA, varav tre trädgårdsböcker. Jag har väntat och väntat och så damp då äntligen avin ner i brevlådan. Det taskiga var att mitt efterlängtade paket hade fastnat hos tullen, därav den sena leveransen och kravet på att helt plötsligt betala en massa pengar kontant *suck Jag som hade hoppats slippa betala tullavgifter! sad.gif mad.gif

Nåväl, bläddrade igenom böckerna och måste bara rekommendera en av dem extra varmt; "The Master Book of the Water Garden". Förutom att den var större än jag hade räknat med, så var den precis så härlig som jag trodde den skulle vara. Oerhört inspirerande bilder, mängder av goda tips och tricks, genomgång av växter till/vid dammen, allt om hur man gör sina egna vattenfall, sumpmark och mycket mycker mer. Jag är SÅ nöjd med den! wub.gif

Vilka de andra två böckerna var? Plantfinder's Guide to Ferns och motsvarande på Ornamental Grasses. sleep.gif

--------------------
          Hortikulturella hälsningar,
          Elisabeth

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 28-07-2025, 13:14

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon