Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Så in helvete förbannad!
          MagisterJon
          Inlägg 07-09-2015, 23:38
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 60
          Medlem nr: 82 486

Ja, håller snart på att explodera. Kort sagt kom det fram att jag ej är någon expert på datorer, (och trots att jag skött arbetet exemplariskt) blev jag uppsagd med motiveringen att "jag inte är den jag utgav mig för att vara". Man tycker ju för i helvete att de borde se till vad jag åstakommit istället...

Nu sitter jag här arbetslös tack vara en jävla klåpare till chef (de som avslöjade mig har tom bett om ursäkt då de inte alls trodde de skulle få de här konsekvenserna).

Har supit nu konstant i två dagar över detta. Kan inte fatta det själv. Jag menar, här sköter man sitt jobb perfekt, och så blir man behandlad så här. Så här gör man inte. Kan jag anmäla dem till facket tro?

Just nu (är full så tänker inte klart) funderar jag på att betala skolans busfrön för att slänga ägg på rektorns fönster.. Fy faaaaaaan alltså -cry-.gif

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 03-09-2025, 08:01

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon