Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Odlingstunnel och fiberduk från Ö&B, Kvalitetsproblem eller är det jag som gjort fel?
          AnnaSkåne
          Inlägg 03-08-2016, 10:30
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 2
          Medlem nr: 84 261

I våras köpte jag fiberduk och odlingstunnlar på Ö&B. Fiberduken lade jag ut i maj när jag sådde mangold och morötter. Efter några veckor vittrade den sönder fullständigt - kvar var bara en massa fnas och småbitar som blåste runt överallt i trädgården. När nu samma sak börjat hände med odlingstunnlarna - som bara suttit uppe sedan i juni och som dessutom hade en betydligt tjockare duk - blir jag undrande. Är det bara jag som råkat ut för detta eller är det generellt låg kvalité på Ö&Bs fiberprodukter?

Resterna av odlingstunnlarna har jag lyckats samla ihop innan de föll samman och resterna av fiberduken verkar ha komposterats under täckmaterialet i bäddarna. Detta var första gången jag handlade på Ö&B. Mina andra fiberdukar, som kommer från Weibulls om jag inte minns fel, är nu inne på tredje året och de hänger fortfarande ihop.

Redigerat av AnnaSkåne: 03-08-2016, 10:50
          Bifogade fil(er)
          Bifogad fil  IMG_4984.JPG ( 127.8k ) Antal nedladdningar: 13

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 09-08-2025, 14:52

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon