Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Läsecirkel "Självhushållning på Djupadal", Vill du vara med?
          Natur liv
          Inlägg 03-01-2017, 07:30
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 8 739
          Medlem nr: 43 937

Så här mitt i vintern börjar odlingsdrömmarna och planerna inför sommarens trädgårdsprojekt att sätta fart. För att råda bot på den frustration som känns när snö och kyla förhindrar trädgårdsarbete vill jag läsa boken ”Självhushållning på Djupadal” av Gustav och Marie Mandelmann.

Om vi läser boken samtidigt och byter reflektioner med varandra i en tråd här på Odla.nu kan läsandet bli än mer inspirerande. Jag vet inget om boken, jag har precis beställt den och får vänta några dagar innan jag kan bläddra i den. Vad jag dock vet är att författarparet deltar i ett teve-program under våren på TV 4 och jag hoppas att programmet kan locka till än mer intressant läsning.

Vill du vara med i läsecirkeln?

Bifogade fil(er)
          Bifogad fil  sjalvhushallning_pa_djupadal.jpg ( 13.35k ) Antal nedladdningar: 3

--------------------
          Livet är härligt när man kan njuta av frukostkaffet till fågelkvitter och dofterna från kryddodlingen.

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 27-07-2025, 23:04

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon