Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Hjälp...rådvill, Ni verkar så duktiga
          lottagro
          Inlägg 10-05-2004, 22:01
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 5
          Medlem nr: 3 575

Huset är färdigbyggt och sprängtomten ser ut som en...ja sprängtomt sad.gif

Jag känner att jag vill ha den finaste tomten i området men jag har ingen aning om hur eller var jag ska börja. Jag vill ha syrener, löjnantshjärta och hallon, fina slänter, ett litet land, något som kan växa mot en vägg utan fönster (den första man ser när man kör in. Men jag har inget som helst sinne för att kunna se helheten, allt jag ser är sly, sprängsten och ett fint hus...

Skulle vilja hyra in en trädgårdsarkitekt men har absolut inte råd. Var ska jag börja? En grävare kommer att lägga ut morän och matjord på den del av tomten där vi kan lägga gräsmatta. Men sen då, bor i zon 4 men alla skakar på huvet när jag säger vad jag vill odla och plantera...jag inser ju att det hade varit skoj med en bördig jord att plantera i...istället för sten och myrstackar:-)

Hjälp o inspiration någon?

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 19-09-2025, 23:02

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon