Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Debatter eller Smutskastning?, ???
          pepparmynta
          Inlägg 15-05-2004, 17:12
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 290
          Medlem nr: 2 814

Vilket otroligt mysigt forum detta är med alla trevliga inlägg! rolleyes.gif

Eller . . . ?

Det har hänt att jag har tipsat om Odlas forum, men det har jag slutat med efter det att de tipsade läst lite av varje här . . . sad.gif

Ur rök debatten
          Emellanåt fattas bara ord att djupt nog beklaga de stackare som så uppenbarligen saknar filter mellan tanke- och talorganet. Eller i detta fall, mellan tanke- och skrivorganen...

Ur Round-up debatten
          En del är så förbannat korkade att det är meningslöst att diskutera något . . . Hysterin, inkompetensen, dubbelmoralen och klimakterie index dödar inte fakta.

Ur östrogen debatten
          Nån får ju gå in med lite sunt förnuft men jag märker att jordmånen för sådant är mager på vissa ställen.

Vore det inte både trevligare och effektivare att munhuggas på ett annat sätt, med mer fakta och åsikter istället att smutskasta andra.

--------------------
          Pepparmynta
          Omnia mea mecum porto -"Allt som är mitt bär jag med mig"

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 23-07-2025, 08:14

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon