Medlem
Antal inlägg: 1 611
Medlem nr: 1 308
CITAT (Betty @ 11-07-2004, 23:53)
Inget regn varken i Luleå eller Piteå idag heller! Tunga svarta moln har hållit sig innåt landet men här vid kusten har sjöbrisen hållit undan dem! Först en solig och skön förmiddag i trädgården, sedan en het metanol- och bränt gummiosande eftermiddag på Piteå Dragway. :D En perfekt sommardag med andra ord!
Exakt! Jag var också där och sniffade i mej den årliga dosen av nitro, metanol och brända däck!
Medlem
Antal inlägg: 5 511
Medlem nr: 1 130
CITAT (alex @ 11-07-2004, 21:16)
Gammelnalle (eller gammal "normaltokig" preskriberade norrlänning som "kör" golf och har skitsofreni(djur är plural...) om du nu föredrar det... ) gammel nalle, gamla nalle, pensionerade björn ja ja, ni andra kan få fortsätta... :D
Hej Alex ... jag ser att min profil var lite dammig.... (för lite regn?) så jag har ändrat den lite.... kör INTE golf nu mera.... men att jag skulle vara skit-so-freni kunde VI inte hitta.... ej heller att Vi är pensionerade...
Men Idag tror jag att solen skall orka sig igenom de tunga molnskyarna...
Annica i Sörmland: visst slinter man på tangenterna... jag såg inte förrän nu att jag stavta ditt namn fel... vilket jag beklagar, men du verkar kunna ta en tryckfelning....
--------------------
Gammelnalle
"Den som ställer många frågor, ökar mångas visdom." Kongolesiskt ordspråk
Medlem
Antal inlägg: 5 649
Medlem nr: 208
CITAT (Felix matte @ 11-07-2004, 22:10)
Igår inget regn förrän sent på kvällen Vi satt ute hela dan och Emelie hade tid att sätta sig på filten en liiiten stund innan det var dags att busa med Felix igen
krama den lilla söta en sväng frång mej o hälsa henne att en av hennes pojkvänner håller på o växer upp i skåne emelie o johannnes ja kanske emelie o julius då om hon hon vill ha yngre killer jag åker strax ner o kramar på dom jag kan hälsa från emelie
snygg fläkt förresten hihi här har vi riktg fläkt uppifrån så man slipper slita på elen
--------------------
lev idag imorrn kan de vara försent min hemsida yla oldwolfie
Medlem
Antal inlägg: 471
Medlem nr: 2 392
Väldigt vad lite jubel i regnet kunde ställa till!! Debatten flyter iväG!!! . Har haft en trevlig stund när jag läst alla era inlägg Däremot behövs inga fläktar har i Linköping-vi spar också el o kör med naturliga vindar. Regn o blåst, det är härligt,DET men inget jubel ibusken blev det efter inspektionsrundan i trädgården. Allt hänger som vissna tulpaner rosknopparna ruttnar, sniglarna kör hårt trots flitig Igelkott o det enda som verkar trivas riktigt bra är (förutom herr kotteo sniglarna) är ogräset. Ha en fantastiskdag-här regnar det igen
Medlem
Antal inlägg: 471
Medlem nr: 2 392
[/QUOTE] Vilen fin regnmätare Hannele! Själv har jag en som aldrig kommer upp mer än 5 mm. Upptäckte vid inspektion att en läcka fanns. Tips på lite vackra regn mätare önskas!Lite opraktiskt med kvarglömda kaffemuggar o dylikt- blir snart fulla o svåra att läsa av. Men som du sa. vi slipper vattna!!! Hej o hå [QUOTE]