Har fått svar från webmaster. Här följer det om någon är intresserad: ----- Original Message -----
From: Ingemar Carlsson
To: roza@delta.telenordia.se
Sent: Tuesday, July 20, 2004 11:53 AM
Subject: SV: Odla.nu Forum
Hej,
rent tekniskt går det att ordna, men det skulle också innebära att ett inlägg skulle kunna försvinna redan efter någon timme. Innan den som är intresserad av att svara sett det, eller ännu värre tex samtidigt som någon sitter och skriver ett svar på inlägget. Det skulle helt enkelt kunna bli för rörigt om alla själva kunde ta bort sina inlägg. Det brukar fungera rätt bra om den som vill ha bort ett inlägg hör av sig till mig så tar jag bort det.
Med vänliga hälsningar
Ingemar Carlsson
webmaster@odla.nu
070-202 78 73
Postadress: Odla.nu, Box 80, 280 10 Sösdala
Besöksadress: Villagatan 2A, 280 10 Sösdala
Telefon: 0451 - 610 30
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-----Ursprungligt meddelande-----
Från: Roza [mailto:roza@delta.telenordia.se]
Skickat: den 19 juli 2004 22:54
Till: gc@odla.nu
Ämne: Odla.nu Forum
Hej, har en synpunkt på att man inte kan ta bort sitt eget inlägg i Trädgårdsforum om det inte finns några trådar till det.
Har själv skapat ett inlägg som bara var "dead meat" och som ingen svarade på för diskussionen pågick under en annan tråd.
Här kan du läsa alla förslag på hur jag skall bära mig åt för att skapa ett tomt inlägg istället för att bara enkelt ta bort mitt eget inlägg.
http://www.odla.nu/forums/index.php?act=ST...&f=6&t=16900&s=Måste gå att ordna rent tekniskt, eller?
Vänliga hälsningar
Roza Petersson (almösund)