Medlem
Antal inlägg: 120
Medlem nr: 3 542
Ja nu är man äntligen online igen, efter att min hård disk pajade och alla mina saker gick förlorade bla 2500 digitala foton men det är skönt att vara tillbaka
Medlem
Antal inlägg: 1 295
Medlem nr: 4 048
Å så eländigt, alla bilder förlorade. Jag var in i en Expertbutik idag och de hade en "apparat" där man kan ladda in och beställa framkallning av sina digitala bilder, man kan göra det på nätet också - Expert digicenter (eftersom jag är nybliven ägare till en digitalkamera så hade jag ingen aning om detta). Jag har hört fler som drabbats av datorhaveri och tappat sina bilder så därför blir nog framkallning min melodi.
--------------------
lotta_zon 5
Den som har planterat trädet får sällan smaka frukten.
Medlem
Antal inlägg: 2 487
Medlem nr: 2 776
pajad hårddisk? man kan skicka den till IBAS i norge så fixar de fram det mesta.
--------------------
Mvh Claes Björn Rosenström-fantast __________________________________________________________ Philips Super 80 MASTER TL-D 840 - Bästa lysröret för växter - uträknat och med egna erfarenheter Photosyntes Photon Flux Density: 72 µmol m^-2 x s^-1 / 58W
Medlem
Antal inlägg: 14 005
Medlem nr: 429
Så tråkigt att du förlorade dina bilder. Jag har fått lära mig att jag minst en gång/vecka ska bränna ner bilderna på cd och därför köpte jag ny brännare 52x på netonnet för bara 399 kr.. samma brännare sålde Elgiganten för bara 299kr nu i veckan.
Medlem
Antal inlägg: 14 536
Medlem nr: 14
Tack för påminnelsen Agneta! Jag måste skaffa mig en CD-brännare snart! Yngste sonen som flyttade hemifrån i juni tog ju med sig sin... Vill inte ens tänka på hur ledsen jag skulle bli om jag förlorade alla mina bilder... [QUOTE]