Lassila
Ja nu är man äntligen online igen, efter att min hård disk pajade och alla mina saker gick förlorade bla 2500 digitala foton sad.gif sad.gif
men det är skönt att vara tillbaka biggrin.gif
Fenja
Välkommen! Låter som en mycket trist historia....
Mvh
Fenja
lotta_
Å så eländigt, alla bilder förlorade. Jag var in i en Expertbutik idag och de hade en "apparat" där man kan ladda in och beställa framkallning av sina digitala bilder, man kan göra det på nätet också - Expert digicenter (eftersom jag är nybliven ägare till en digitalkamera så hade jag ingen aning om detta). Jag har hört fler som drabbats av datorhaveri och tappat sina bilder så därför blir nog framkallning min melodi.
TeliaNet
pajad hårddisk?
man kan skicka den till IBAS i norge så fixar de fram det mesta.
MRLINDELL
Man kan bränna av bilder då & då på någon CD för att bevara dem.
*Felix matte*
Så tråkigt att du förlorade dina bilder.
Jag har fått lära mig att jag minst en gång/vecka ska bränna ner bilderna på cd och därför köpte jag ny brännare 52x på netonnet för bara 399 kr..
samma brännare sålde Elgiganten för bara 299kr nu i veckan.
Betty
Tack för påminnelsen Agneta!
Jag måste skaffa mig en CD-brännare snart! Yngste sonen som flyttade hemifrån i juni tog ju med sig sin... rolleyes.gif
Vill inte ens tänka på hur ledsen jag skulle bli om jag förlorade alla mina bilder... [QUOTE]
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon