Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

2 sidor V  < 1 2  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Bara en liten försynt fråga....
          Snöflinga
          Inlägg 31-08-2004, 22:49
          Länk hit: #21

Medlem
          Antal inlägg: 3 999
          Medlem nr: 4 203

Fattar 0 blink.gif Vaddå, personlig profil ???? Hur ser man den ????
          Men GRATTIS allihopa biggrin.gif

Citera
          Fenja
          Inlägg 31-08-2004, 22:56
          Länk hit: #22

Medlem
          Antal inlägg: 11 272
          Medlem nr: 2 892

Om du klickar på namnet som står understruket till vänster om varj inlägg så kommer du till vederbörandes profil. Din egen hittar du högst upp på sidan under din kontrollpanel.
          Mvh
          Fenja

--------------------
          "För länge sen dyrkade Egyptierna katten som en gud.
          Det har katten aldrig glömt."

Citera
          amaira
          Inlägg 01-09-2004, 07:58
          Länk hit: #23

Medlem
          Antal inlägg: 6 105
          Medlem nr: 3 398

Jag tycker det är ett trevligt åtagande du gjort, Monica. Även om du inte kan gratta mig, eftersom du inte vet min födelsedag! tongue.gif
          Ska kanske skriva in den ... rolleyes.gif wub.gif
          Nå, jag har några månader på mig att bestämma den saken.

Förstår inte riktigt tanken, att man inte ska skriva "vissa" saker, för att det tar utrymme... Det är ju som sagt bara att hoppa över, det är ju inläggen som gör forumet levande!!!

Jag tycker inte att det ska vara så "hårt styrt". Människor är ju olika i intressen och tankar och värderingar, även om ett intresse (trädgård) skulle vara gemensamt.

Om det dök upp obehagliga, fula eller dumma inlägg - eller många trådar som var helt utan koppling till forumämnet, forumanvändarna eller allmänt pratintresse - då tycker jag också att det skulle börja bli lite för jobbigt att vara på ett forum.

Men inlägg, av olika slag, form och tankar - gör ju forumet levande.

Inte är det så kul, när ingen skriver på forumet. Ibland kan jag gå in här utan att "något har hänt" sen sist, då känns det "ensamt". Även om jag själv inte läser alla inlägg, en del hoppar jag helt enkelt över.
          Gillar känslan av att det finns något att välja bland.

Jag tycker det är ett trevligt och väl skött forum! En eloge till Ingemar (vem du nu än är), tack för ett fint forum!!!!!

Kramisar från amaira.

--------------------
          Zon 3, Mälaröarna utanför Stockholm. Fotoblog

Citera
          Fenja
          Inlägg 01-09-2004, 10:55
          Länk hit: #24

Medlem
          Antal inlägg: 11 272
          Medlem nr: 2 892

Jag vill bara skriva under på det Amaira säger!! Det finns så många kloka, generösa och vidsynta människor här, många känns som riktiga vänner! Trots att det bara är ett fåtal jag bytt ett personligt (pm eller mail) ord eller en blomma med. Jag skulle definitivt sakna mångfalden om det infördes "inskränkningar eller rensades" bland trådar eller medlemmar.
          Tummen upp till Ingemar, Göran, Sylvia och eventuellt andra som jag inte känner vid namn!! wub.gif
          Mvh
          Fenja

--------------------
          "För länge sen dyrkade Egyptierna katten som en gud.
          Det har katten aldrig glömt."

Citera
          Berith
          Inlägg 01-09-2004, 14:19
          Länk hit: #25

Medlem
          Antal inlägg: 15 282
          Medlem nr: 18

CITAT (Fenja @ 01-09-2004, 11:55)
          Det finns så många kloka, generösa och vidsynta människor här, många känns som riktiga vänner! Trots att det bara är ett fåtal jag bytt ett personligt (pm eller mail) ord eller en blomma med. Jag skulle definitivt sakna mångfalden om det infördes "inskränkningar eller rensades" bland trådar eller medlemmar.

Det är ju genom att vi skriver inlägg som vi lär känna varandra - dom som aldrig skrivit nåt vet iaf inte jag nånting om. (Mer än att dom fyller år! laugh.gif )

Vill bara förklara igen varför jag startade den här tråden så ingen tror att jag är emot grattandet av födelsedagsbarnen. Min undran var bara varför personer/signaturer som inte är aktiva på forumet firas... unsure.gif

Och Ingemar svarade ju att dom visst kan vara aktiva fast dom inte syns! sleep.gif

Och jag undrade såklart inte varför just Monica startar dom flesta firartrådarna! biggrin.gif wub.gif

--------------------
          ----<--<-@ Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål. @->-->----

Citera

2 sidor V  < 1 2
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 03-08-2025, 22:15

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon