Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Brittsommar, Vilken fantastisk helg
          *22many*
          Inlägg 05-09-2004, 16:15
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 102
          Medlem nr: 3 848

det har varit smile.gif biggrin.gif ! Fredagen inledde med mulet, men det blev fantastiskt väder framåt kvällen, när vi skulle fiska kräftor tongue.gif . Det blev inte så många, men goda var de, när vi kokt dem efter konsten alla regler och sedan åt upp dem lördag kväll med ALLA tillbehör rolleyes.gif . Medan kräftorna stod på kylning tog vi bilen, hinkarna och bärplockarna och begav oss ut i lingonskogen. Fikakorgen var fullpackad biggrin.gif . Men vi hittade så mycket lingon, drygt 3 fulla hinkar på en timme, så vi hann nästan inte ta fikapaus biggrin.gif . Söndagen har varit sagolik vacker - och vi har rensat, rensat och rensat lingon wacko.gif . Trädgården har gåtts över och jag har rensat ut gurkorna i växthuset. Tänk att det blev nästan 10 kg västeråsgurka på min enda planta wub.gif. Jag hoppas att alla ni andra också haft en riktigt fin helg, med sol, mysiga stunder i trädgården/växthuset och kanske lingonplockning.

--------------------
          Marianne i Degerfors, zon 3

Det är alltid för tidigt att ge upp!

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 02-08-2025, 21:00

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon