TV4 har varit en kanal jag tyckt om. Rekorderliga människor. Öpnna men ändå i alla fall lite präktiga. Kommer ihåg att TV4 var så noga med profilen på gomorgon SVerige att det var förstasidor på kvällstidningarna när Malou skulle ha semester.
Alla dessa insalmlingsgalor och andra bra program av bra människor.
Nu är det förnedrings-tv med raskt sjunkande nivå. Farmen har blivit råare för varje säsong. Tänk den galne Sebastian som jag gissar på var en inhyrd skådespelare.
Så kommer idol med dess jury som är en urdålig sågtandad kopia på dess utländska förebild. De kändes inte äkta. Men vad skall barn och ungdomar tro som inte har något att jämföra med. Barn gör inte som vi säger utan som vi vuxna gör. Och hur skall det bli med vuxna som bör sig åt så i Tv-rutan.
Med de skriverier som redan varit om årets Farmen om sextrakasserier, utvalda utvikningstjejer och uttalande om att de visst kan tänka sig visa samlag i tv-rutan så tittade jag inte ens en gång på programmet.
jag gjorde i stället misstaget att slå över på Robinsson i TV3 (tror jag).
Där hade nivån sjukit till kiss och bajs-tv i bur.
Har svenska folket verkligen ett så dåligt sexliv att de måste uppleva detta visullt på en tv-skärm. Eller är det programmakarna som har så dåligt sexliv att de tror att det är det svenska folket suktar efter.
Känner mig som en gammal fossil!!!!!