Hej på Er!
Känner mig totalt blåst av Agria och känner att jag måste skriva av mig lite. Allt var grönt och klart att tuta och köra med min lilla katt Nisse som varit snuvig ett tag och hade tid på Strömsholm för att dom skulle titta i nosen på han i fall han hade något strå som satt fast. Fick en hel lunta papper med fackspråk och medicinaltermer och så slutade notan på 10.000 :-som jag själv fick punga ut utan hjälp från Agria där alla mina total 7 katter är försäkrade. Ringde Agria och fick en massa J****A ursäkter om det ena och det andra att de påstod det sista att min lilla Nisse redan var sjuk när jag fick hem han. Han var hur frisk som helst när jag fick hem han och det kan min veterinär intyga. Nu ska man börja arbetet att luska ut och bevisa att Nisse var frisk och kry innan allt detta hände med han. Har alltid tidigare varit nöjd med denna försäkring och den täcker det mesta och man betalar rätt saftigt till Agria varje år. Hämtade hem han nyss och fick en massa prognoser om kanske tumör och kanske cancer. Nog fasiken blir man både arg och ledsen då Agria först och främst vägrar att hjälpa en med försäkringen och sen få reda på att kissen min har "kanske" tumör eller cancer......Gråter........Inte verkar vården för människor heller fungera och nu inte heller för djur......Vad ska man göra? Man känner sig helt maktlös.....och Nisse är bara 5 månader gammal liten skrutt.....*suck* Tack för mig nu ska gå och lägga mig bredvid Nisse och ta han om honom.
Susan
|