Detta är ett inlägg där jag skriver vad jag tycker. Jag vet att andra tycker annorlunda. Jag vet att de också har rätt att tycka, skriva och framföra sina åsikter. Eftersom jag skriver här så vill jag att någon skall reagera på det jag skrivit. Dum vore jag om jag trodde alla höll med mig, det vore visserligen idealiskt, men så är inte livet har jag förstått. Inte ens mina barn håller med mig jämt.
Detta är inte skrivet för att reta någon, ingen pik till någon, inte ens ett -jag tycker precis som du. Det är inte ens särskilt överlagt eller välplanerat. Detta är dessutom ett helt inlägg fritt från
trädgård! Inte ett grönt blad så långt skärmen räcker.
Jag är mest bara lite sysslolös och sitter och tittar ut i solskenet.
Fönstren är skitiga, dammet ligger och hoppar på fönsterbrädan.
Jag sitter och funderar över helgens samtalsämne här hemma.
Gör datorer så att vi människor inte behöver frotteras med varandra?
Vi slipper mänskliga kontakter, kan härja vilt framför skärmen utan större ansvar, kan stänga av och om vi slår på igen kan vi bara byta forum, spel, roll eller vad vi nu sysselsätter oss med vid datorn.
Jag tycker att detta är ett härligt forum med massa debatt. Jag tycker inte alls som många av er som skriver här..ni skulle bara veta

. Mycket ler jag instämmande åt, ofta beundrar jag all kunskap som finns överallt

. Ofta tänker jag skicka iväg ett hastigt svar men hejdas eftersom jag tycker det är svårt att formulera sig tydligt.
Antagligen tycker ni att jag är en knäppgök som inte vet nåt om varken det ena eller andra

.Hur kan hon? inte veta om rosenspirean! sätta lök i laxen! vad tänker hon på

!!
Jag irrrar runt lite i avdelningarna och läser intresserat, hoppar över ointresserat och försöker göra ett bildat och seriöst intryck.
Misslyckas, lyckas, precis som i min
trädgård.
Nu skall jag irra ut i köket, kaffet har puttrat klart.
Solen går snart ner igen.
Jag får inte glömma att lägga in isskrapan i bilen, den ligger i vantlådan till ingen nytta.
..att ni orkat läsa
med vänliga novemberhälsningar
ps. kan man radera ett inlägg ??????
”Saliga äro de som inte väntar sig något alls av livet, ty de skola icke bli besvikna.”
citat från "farmor Levengood"