Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Förbyggande vid övervintring?, Vad gör ni i Vinterträdgården?
          Lady Hamilton
          Inlägg 18-12-2004, 20:29
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 9 435
          Medlem nr: 3 363

Hej! Jag undrar om ni som har vinterträdgård gör något i förebyggande syfte för att minimera eller undgå ohyre angrepp under vintern?

Som de flesta vet är jag på mitt första år och har inte så stor erfarenhet.

Det jag råkat ut för är sköldlöss (som jag blev av med) o spinn som dyker upp lite nu o då. (Alltid på olika växter)
          Jag har prövat lite olika typer av gift, bl.a. Provado o Pyrex med gott resultat.
          Men det jag har reagerat på är att de ofta står -Behandla ej under växtens viloperiod unsure.gif De flesta växterna har just viloperiod under vintern. Finns det andra preparat
          Hur gör ni om ni får ohyre angrepp? Eller har ni vidtagit åtgärder i för väg och klarar er?

--------------------
          Bor och Odlar i zon4-5 ...tips hur man sår penseér finns i mitt album.....
          Penseé album

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 21-09-2025, 23:12

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon