Medlem
Antal inlägg: 1 990
Medlem nr: 24
CITAT (vickeva @ 02-03-2005, 18:19)
Men jag undrar så vem som betalar knapparna, för de tjugo kronorna skulle ju gå till någon välgörehnhet?
Vi på Odla står för fiolerna.
--------------------
Sylvia, zon 1
Green fingers are the extensions of a verdant heart. (Russell Page) I think that I shall never see A poem lovely as a tree. (Joyce Kilmer) There are always flowers for those who want to see them! (Henri Matisse)
Medlem
Antal inlägg: 225
Medlem nr: 2 556
De kom i förra veckan och ååååhh, vad glad jag blev!
Sambon sa, med ett menande leende: "Ahaa... så nu MÅSTE du åka på en massa mässor och växtbytardagar och sånt?!"
"Mmmm!", sa jag och gjorde mitt bästa för att se ut precis så nöjd som jag var. Jag kunde dock inte riktigt räkna ut om han försökte retas lite eller om han med glädje såg framför sig så många dagar han skulle kunna åka och spela golf utan dåligt samvete i vår/sommar!
Medlem
Antal inlägg: 2 514
Medlem nr: 58
Tusen Tack !!!! När jag kom från en veckas semester i Sälen låg knapparna som en liten överaskning i brevlådan - vad fina de var - det var en glad överraskning vill jag lova
--------------------
Skjut inte upp till i morgon vad du kan ha nöje av idag.
Medlem
Antal inlägg: 70
Medlem nr: 2 875
Jag har inte hängt med..som vanligt!!Jag vill NATURLIGTVIS också ha knappar!!! Är det FÖRSENTeller???? Det är ju trots allt några veckor till älvsjömässan men det kanske är knepigt att göra bara några stycken(jag såg att det var nån mer som ville ha )Jag skickar 20kr i alla fall det blir ju ändå ett bidrag till bris eller nåt sånt.
Medlem
Antal inlägg: 35 147
Medlem nr: 5 447
Det undrar jag med! Den här knapphistorien var före min tid här, så det har man missat Trevlig idé tycker jag och undrar i samma stund hur många som fått kontakt med varandra ute på mässor o liknande via knapparna?
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson